Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Kadjar Crossover Facelifting

Josua, 3 lata temu
Silnik 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Kadjar Crossover Facelifting 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW 2018-2023 - Oceń swoje auto
3,21
25% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Jest OK.
Układ hamulcowy : Jest OK.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Ciasne wnętrze i małe szyby - mała widoczność.
Inne : Szeroki tunel między fotelami i kierowca siedzi jak w wąskiej wannie
2,0
Całokształt
Z zewnątrz ogromny, a w środku b. ciasny. Potwornie wielki tunel miedzy fotelami. Stopa prawej nogi musi być wygięta jak stopa kaczki, aby operować pedałem gazu. Jeździ się sztywno i niewygodnie. Fotele źle sprofilowane. Mała widoczność. Szyba tylna wielkości znaczka pocztowego, a wycieraczka długości dłoni . Funkcja START/STOP to loteria, albo działa, albo nie - nikt nie wie dlaczego.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik 1300ccm, ale mocny i dynamiczny. Przy 100km/h tylko 2000obr/min.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą lekko i pewnie. Dla funkcji ECO musi być skrzynia auto bo przy 50km/h system każe jeździć na 5-biegu.
4,0
Układ jezdny
Samochód b. twardy. Pozytyw taki, że nie "kaczkuje" na wybojach. Może obciążony kilkoma workami cementu będzie mniej twardy. Zaleta - trzyma się drogi i płynnie pokonuje zakręty
5,0
Karoseria
Małe okna - kiepska widoczność. Drzwi grube jak w Maybach-u i full plastiku - mało miejsca w środku. Bagażnik mały, schowki w drzwiach mikroskopijne
Komfort
1,0
Widoczność
Za małe okna boczne i tylne.
2,0
Ergonomia
Zapinanie pasów przez kierowcę i pasażera b.trudne - przeszkadza ogromny tunel. Przyciski w kierownicy i panel główny jest OK.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trzeba włączyć prawie wentylator na max-a , aby czuć nawiew. Duszno. Ogrzewanie działa po kilku km, szyby parują - chyba, że wiatrak na prawie max-a . Zobaczymy jak latem będzie z chłodzeniem klimą - bo funkcji grzania nie ma.
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasno. Auto ma zbyt wiele miejsca zajęte przez plastiki i niepotrzebne wypusty. Konstruktor auta wykorzystał powierzchnię wewnątrz w 50%.
4,0
Wyciszenie
Tutaj bez uwag.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zbyt krótki czas użytkowania
3,0
Stosunek jakość/cena
Nie kupił bym tego auta po raz drugi. Za ponad 100tys - nie warto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Loteria w działaniu START/STOP. Tak samo z auto-wycieraczkami z przodu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Kadjar Crossover Facelifting 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Kadjar Crossover Facelifting