Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Kadjar Crossover Facelifting

AdamKadjar, 5 lat temu
Silnik 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Kadjar Crossover Facelifting 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW 2018-2023 - Oceń swoje auto
4,43
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Generalnie OK. Samochód służy do codziennej jazdy, w większości po mieście. Spisuje się znakomicie i jestem zadowolony. Fajnie działa dostęp "wolne ręce", nie narzekam na START-STOP, świetnie działa hamulec elektroniczny. Multimedia i R-link 2 OK, po za brakiem możliwości wysyłania SMS - nie wyślesz wcale, nawet jakiś wiadomości typu szablon. Mały minus za kilka wkurzających rozwiązań takich jak schowane włączniki podgrzewania siedzeń i umieszczenie włącznika tempomatu - za to urwałbym coś projektantowi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie mam zastrzeżeń. Jak dla mnie zupełnie wystarczający, dynamika i moc w porządku - jak dla mnie.
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie OK, trochę małe zakresy dla biegów 1-4, trzeba się namachać. Za to na biegu 5 działa płynnie od najniższych prędkości.
5,0
Układ jezdny
Nie mam zastrzeżeń. Samochód porusza się płynnie. Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie mały promień skrętu. Zawraca prawie jak rower.
5,0
Karoseria
Nie mam zastrzeżeń. Mam biały zwykły lakier, przy regularnym myciu nie ma problemu z utrzymaniem czystości, nawet lśni czasami w słońcu. Lakier ok, zeszło otarcie z lakierem pozostawione przez jakiegoś cymbała na parkingu.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam zastrzeżeń. Bardzo fajnie działa ogrzewanie przedniej szyby. Kilka sekund po włączeniu już widać efekty. Daje radę nawet z zamarzniętym śniegiem.
3,0
Ergonomia
Urwałbym jaja projektantom, którzy wymyślili położenie włączników ogrzewania siedzeń i tempomatu. Reszta OK.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wg mnie ogrzewanie nie działa na pełną moc. Jest ciepło, ale nie gorąco. Za to podgrzewane siedzenia działają rewelacyjnie, w zasadzie okres zimowy cały czas grzało w tyłek aż miło.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No bagażnik mógłby być większy. Ale widział gały co brały. Przesiadłem się z Megane Grandtour i tam było duużo miejsca. W Kadjar jest znacznie mniej, ale za to bardzo fajnie zorganizowana jest przestrzeń. Można zmieniać pojemność za pomocą dwóch maskownic. Trochę mały schowek przedni.
4,0
Wyciszenie
Nie narzekam, nie odczuwam jakiś problemów. Silnik słychać na wysokich obrotach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest ok. Duży samochód musi kosztować, na razie leję i jadę więc kosztów utrzymania po za paliwem nie ma żadnych. A na przyszłość zabezpieczyłem się wykupując pakiet dodatkowej gwarancji i bezpłatnych przeglądów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wybrałem wersję najbogatszą Intens + pakiet ogrzewania + pakiet z czujnikami parkowania, kamerą cofania itp. Dostałem dobry (tak mi się wydaje) rabat , więc nie narzekam.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po dwóch miesiącach zaczął skrzypieć fotel kierowcy - naprawione w serwisie. Kilka razy (pewnie z brudu i wilgoci) pojawił się komunikat o niesprawnych czujnikach parkowania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Kadjar Crossover Facelifting 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Kadjar Crossover Facelifting