Jak na tak małą pojemność i niezbyt dużą moc i moment obrotowy - 200Nm silnik jest elastyczny i pozwala bezproblemowo wyprzedzać nawet na 5 biegu. Kultura pracy bardzo dobra.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi prawie same "wchodzą", dobre zestopniowanie, krótki skok przy przełączaniu. Nie mam najmniejszych zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
Dość miękko i bardzo komfortowo. Tak właśnie lubię, nie to co w taczkach VW.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność we wszystkich kierunkach przez szyby i lusterka idealna. Samoczynnie przyciemniające się lusterko wsteczne bardzo przydaje się podczas jazdy nocą.
5,0
Ergonomia
Świetnie zaprojektowana deska rozdzielcza, wszystko jest tam gdzie należałoby się spodziewać. jedyna minimalna uwaga to pokrętła do regulacji wysokości reflektorów i jasności wyświetlacza, które powinny być wyżej rozmieszczone.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie i klima działają bardzo szybko i wydajnie ale nawiewy nie działają rewelacyjnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam Grand Scenica więc miejsca jest i w kabinie i bagażniku aż nadto. Wielka przestrzeń.
5,0
Wyciszenie
Jak na diesla wyciszenie świetne. właściwie, że to diesel słychać tylko na luzie. W trakcie jazdy jest cichutko.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę 80% po mieście, 20 % trasa i komputer aktualnie pokazuje mi 5,8l na 100km. Chyba nie wymaga to dalszego komentarza biorąc pod uwagę gabaryty Grand Scenica. Oczywiście takie spalanie uzyskuję przy jeździe bez szaleństw.
5,0
Stosunek jakość/cena
bardzo udany model i dobra cena za takie wyposażenie - niemal kompletne (brak tylko skóry).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie - auto kupiłem w styczniu tego roku nic się nie dzieje i oby tak dalej.