Karoseria
: Całokształt w tak niskiej cenie, podobny wv kosztował by 10-15 tyś więcej a i tak byłby gorzej wyposażony.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Nie ustępują niemieckim rywalom a jest zdecydowanie tańszy. Problemy z silnikiem 1.5 dCi praktycznie zostały rozwiązane. Powrót do klasycznych sprawdzonych rozwiązań (kluczyk a nie karta, ręczny zwykły a nie elektryczny, zegary klasyczne a nie wyświetlacz lcd itp.) spowodował znaczny wzrost bez awaryjności auta i obniżenie kosztów serwisu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Troszkę za słaby w wersji 90KM, ale za to oszczędny (niskie spalanie) i tani w eksploatacji 9 brak dwumasy, turbina o stałej geometrii). FAP z 5tym wtryskiwaczem więc całkowicie bezproblemowy i bezawaryjny nic się nie dolewa itp.
5,0
Skrzynia biegów
Zwykła, klasyczna żadnych problemów.
5,0
Układ jezdny
Zrobiło się trochę sztywno ale daje radę na polskich dziurach.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak dla mnie bardzo dobra.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, proste i czytelne, tak ma być.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa bez problemu, ogrzewanie mogłoby być lepsze ale w małym dieslu tak to już jest że długo jest zimno, jak ma mało palić to nie ma z czego ogrzewać.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dorośli z przodu, 2 dzieci z tyłu więcej nie sprawdzałem.
5,0
Wyciszenie
Wnętrza ok, ale silnik to poezja, miałem fabię 1.9 tdi więc wiem co to klekot, tutaj jest o wiele ciszej, szczególnie na zewnątrz. Ostatnio wysiadałem z zapalonego auto i podjechał passat 2.0tdi to myślałem że stado kaczek mnie oblazło, klekot vw jest nie do zniesienia!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo niskie jak na współczesne auto. Polecam
4,0
Stosunek jakość/cena
Wystarczający, drobne mankamenty z pewnością rekompensuje zauważalnie niższa cena niż u konkurencji.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie spotkałem się.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie spotkałem się.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi FAP 90KM 66kW
[l/100km]