silnik eco nowej generacji. Musiałem przestawić się z benzynowca 1.6 na ten silnik diesla. Szybko dochodzi się do ostatniego biegu. Potem jadąc spokojnie w kolumnie samochodów 80 km/h dodaję gazu i błyskawicznie osiągam przyspieszenie aby wyprzedzić pojazdy bez redukcji na niższy bieg, jak to musiałem robić w bezynowcu focusie 1.6. Silnik nowej generacji znakomicie pokonuje górki na ostatnim biegu, pod które musiałem redukować biegi w poprzednim fordzie. A spalanie ON rewelacja.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, lekko włącza biegi, chodź jest większy zakres ruchu lewarka od mojego poprzedniego samochodu
5,0
Układ jezdny
komfortowy, komfortowy, komfortowy
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, komfortowo
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
cicho i szybko działająca. automatyczna klimatyzacja dwustrefowa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
o tak :) nie wspomnę o bagażniku :))
5,0
Wyciszenie
Diesel - a jednak komfortowo
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
silnik dopiero na dotarciu. Zdaję sobie sprawę, że spalanie jeszcze spadnie. Średnia z komputera pokładowego-okres pogody : pierwsze przymroski to 4,7. Na trasie 3,8 ( jazda w kolumnie pojazdów ok 80-100 km/h)ze stałą prędkością
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi FAP 90KM 66kW
[l/100km]