To wszystko za takie pieniądze ? Konkurencja powinna się bać!
Wrażenia
4,0
Silnik
Mam wersję PRIVILEGE 1.5 dCi 105 koni (bez filtra cząstek stałych). Silnik ma turbodziurę chyba jak każdy mały diesel, ale łączy w sobie dość dobre osiągi z rewelacyjnie niskim zużyciem paliwa
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia 6 biegowa - bardzo precyzyjnie. Jak dla mnie trzeci bieg jest źle zestopniowany. Jest zbyt krótki. Wyprzedzamy dopiero na 4
5,0
Układ jezdny
Aktywne wspomaganie kierownicy - rewelacja. Auto nie jest zbyt miękkie ani zbyt twarde. Dobrze prowadzi się w zakrętach. Jak dla mnie rewelacja.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko w normie oprócz tyłu - ale w końcu to wada każdego sedana. Oceniam na 5 za to że ma czujniki parkowania w serii.
5,0
Ergonomia
Auto w środku wygląda 10000 razy lepiej od swoich konkurentów z klasy kompakt (golf, focus...) Mimo to jest najtańsze z nich
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacyjny dwustrefowy climatronik. Najlepszy z jakim miałem do czynienia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto zbudowane na płycie Megane Grandtour. Deklasuje rywali!!! Duża ilość miejsca z tyłu i ogromny bagażnik!
4,0
Wyciszenie
Powyżej 130 trochę głośno ale przecież szybciej się nie jeździ :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik zadowala się małymi porcjami paliwa
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo poprawiła się jakość wykonania w stosunku do poprzednich generacji, mimo, że auto jest produkowane w Turcji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pierwsze miejsce w klasyfikacji ADAC
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie auto jest zbyt nowe aby móc wyrazić opinię na ten temat.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi FAP 110KM 81kW
[l/100km]