Zgodnie z katalogiem silnik dla spokojnej jazdy managera. Uczucia sportowego się tu nie poczuje.
Potężny mankament: potężne opóźnienie reakcji na pedał gazu, ponoć w związku z elektronicznym sterowaniem.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Faktycznie czuć odrywanie tylknych kół na łukach w związku z osią skrętną. Układy antypoślizgowe i ABS pracują bardzo dyskretnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Polecam czujniki parkowania.Kufer jest wysoko i przeszkadza.
5,0
Ergonomia
Jedyny mankament to dość krótka podpórka na łokieć kierowcy prawy. Można ręke trzymać ale nie zmieniać biegi.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tylko żałuję że nie wziąłem klimy automatycznej.
Nie warto żałować 1950 PLN co jestt chyba najtańsze na rynku.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Potwierdzam głośność 130+.Silnik głośny.
Spalanie na razie bez rewalacji. Przy poteżnych krakowskich korkach (średnia pręskość 13 km/h) - 11.2 l do 12.0 l.
Na trasie ujdzie:
Na tempomacie: 90km - 6,7 ; 116km - 7,6; 134 km - 8.8
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze nie wiem. Po kilku dniach wyleciała lampka podswietlenia rejestracji.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 110KM 81kW
[l/100km]