Ocena kierowcy - Renault Fluence Sedan Facelifting
Tomek,
9 lat temu
Silnik 1.6 16V 110KM 81kW
Rok produkcji 2014
Przebieg:
35 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
W porównaniu z samochodami klasy wyższej nie zachwyca... ale jak się porównuje już w klasie to nie jest źle. Mimo kilku niedociągnięć oceniam samochód dobrze: wygodny, bardzo oszczędny i pojemny jak auto klasy średniej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik klasyczny 16V, co ma zalety (trwałość, niskie koszty eksploatacji, LPG) i wady (moment obrotowy na wysokich obrotach). Generalnie daje sobie rade z samochodem, ale jak tylko byłby dostępny, kupiłbym wersję 2.0
4,0
Skrzynia biegów
Jedna uwaga: brakuje 6 biegu. Powyżej 120-130 robi się głośno. Warto wyciszyć maskę, podłogę pod tylnym siedzeniem i blachy montażowe elementów w okolicy pedałów.
4,0
Układ jezdny
Bez uwag. Prowadzi się wzorowo. Wygodnie i bezpiecznie. Jedyna wada: wrażliwy na boczny wiatr
Komfort
5,0
Widoczność
bez uwag
4,0
Ergonomia
Konsola radia za nisko. Ciężko znaleźć przyciski
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeden z lepszych układów AC jakie widziałem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak klasa średnia. To na prawdę duże auto. Fotele ok, mogły by lepiej trzymać na boki.
4,0
Wyciszenie
W tej klasie ok, ale do tej pory jeździłem samochodami wyższych klas. Powyżej 120-130 robi się głośno. Warto wyciszyć maskę, podłogę pod tylnym siedzeniem i blachy montażowe elementów w okolicy pedałów.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
15-20zł za 100km mówi samo za siebie. Po roku eksploatacji wyszło mi że całkowite koszty utrzymania (z utratą wartości, paliwem przeglądami itp) to około 60gr/km. REWELACJA
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nie liczcie na coś podobnie wyposażonego/dużego/oszczędnego.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory bez usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory bez usterek.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 110KM 81kW
[l/100km]