Osoba, która mierzy więcej jak 175 cm wzrostu nie będzie w stanie długo wytrzymać na miejscu pasażera z powodu nie wielkiej ilości miejsca na nogi i możliwości regulacji siedzenia. Trudno ruszyć samochodem aby nie szarpnął, ze zmianą do 3 biegu tak samo, na wyższych biegach zmiana w miarę płynna, trasa 130-150 km/h średnie spalanie w okolicach 9 litrów na 100 km, wąż od klimy strzelił po pół roku, teraz ubywa płynu chłodniczego podejrzewają uszczelkę pod głowicą. Wielki plus za 6-cio biegowa skrzynie biegów, auto bardzo przyjemnie się prowadzi, w mieście jest bardzo dynamiczne i oszczędne, silnik pracuje bardzo cicho choć po 50 tys km zaczęły być słyszalne rolki.
Wrażenia
2,0
Silnik
Zrobione 67 tys. kilometrów bez większych problemow. Dwie gwiazdki za ten płyn chłodniczy, i słyszalne podzespoły po dość krótkim czasie użytkowania.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów ok, lecz nie wczytywałem się w jakiej technologii zostało zastosowane sprzęgło ale wydaje się, że słabo ze sobą współpracują.
5,0
Układ jezdny
Samochód prowadzi się bardzo dobrze.
5,0
Karoseria
Lakier łatwo utrzymać w czystości.
Komfort
4,0
Widoczność
Podczas jazdy w gorszych warunkach nie sposób używać lusterek z powodu natychmiastowego zabrudzenia, reszta ok.
3,0
Ergonomia
Przestrzeń bagażowa jak na auto tej klasy pozytywnie mnie zaskoczyła.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Awaria klimy, poza tym okej.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy ok, pasażera nie.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wymiana oleju na średnim poziomie cenowym tylko radzę pamiętać o specjalnym oleju do tego silnika, reszta kosztów eksploatacyjnym na poziomie podstawowym.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę okej.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Awaria Klimy.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik i płyn chłodniczy w oleju?
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe 102KM 75kW
[l/100km]