Elastyczny do prędkości 0k. 70-80 km/h. Później już tylko gorzej. Jak się chce przyspieszyć z 90km/h do 120km/h konieczne jest wduszenie pedału gazu "do dechy" i ...dużo cierpliwości. Ogólnie super auto do miasta i polskie drogi, wszak mało jest takich, gdzie będziemy mogli jechać szybciej niż 130-140 km/h
4,0
Skrzynia biegów
Niby wszystko OK, ale pierwszy bieg czasem "wchodzi" opornie...może dlatego, że sąsiaduje ze wstecznym...
4,0
Układ jezdny
Byłaby ocena "doskonały", gdyby nie mała stabilność przy większych prędkościach. Przy zmianie pasa na autostradzie trzeba bardzo uważać i wykonywać ten manerw spokojnie, gdyż w przeciwnym razie może nam zarzucić tył.
Komfort
4,0
Widoczność
Świetna widoczność, tyle że nie w tylnym lusterku (możemy podziwiać drzwi...i w zasadzie nic poza tym)
4,0
Ergonomia
Jak na samochód tej klasy i łączonych funkcji osobowych i dostawczych ergonomia jest dobra. Jeśli chodzi o tylną kanapę, to składa się ją w 3 sekundy. Gorzej jeśli mamy na niej pasażerów i powiedzmy 300 km do przejechania. Pod koniec podróży nie będą zachwyceni...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak dla mnie doskonale!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Zdecydowanie za głośno!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na silnik o tej pojemności i dość archaicznej konstrukcji to spalanie jest naprawdę niskie. Ceny przeglądów i napraw w normie
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D 64KM 47kW
[l/100km]