Silnik
: Dość trwały na łańcuchu rozrządu. Bardzo elastyczny - nie wymaga częstej zmiany biegów, skuteczne hamowanie silnikiem,
3,0
Całokształt
Cześci nie są drogie, sporo jest zamienników. Generalnie to tani wół roboczy z którego można wiele wycisnąć.
Wrażenia
4,0
Silnik
Prosty i trwały samochód. Silnik mimio, że od początku strasznie zapocony olejem chodzi przyzwoicie i nie wykazuje ubytków. Aparat zapłonowy jest wrażliwy na wilgoć. Zalecana wymiana kopułki i rodzielacza co 2 lata. Moc przy obciążonym aucie jest zbyt mała. Pusty bardzo odbrze przyspiesza od dolnych obrotów.
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie tylne jest bezawaryjne, przód od czasu do czasu trzeba wymienić końcówki. Hamulce nie są zbyt trwałe, co 15 tyś trzeba wymieniać tarcze-klocki.
Komfort
3,0
Widoczność
Wnętrze dość archaiczne
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód dobrze ogrzewa zimą wnętrze. Niestety posiada on tylko środkowy nawiew na kierowcę / pasażera- co jest bardzo uciążliwe latem. Łozysko wentylatora dmuchawy potrafi się zatrzeć.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Dość głośny odgłos silnika powyżej 90 km/h
z czesci ładunkowej dochodzi cała symfonia odgłosów.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wentylator nawiewu
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wycieki z pompy wodnej, awaria rozrusznika, wilgotniejący aparat zapłonowy- przewody,
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 55KM 40kW
[l/100km]