Wciągu trzy lata wymieniłem silnik (korbowut wyszedł bokiem) turbine, wtryski, arternator
2,0
Skrzynia biegów
Przy wymianie oleju 200 000 km w oleju były opiłki metalu czli koniec bliski.
2,0
Układ jezdny
cięszki samochud słabe zawieszenie dwa razy roku wizyta w warsztacie tylnie łorzyska kół co 50000km wymiana , felgi przy małym profiylu i zwykłych oponach felgi jak z plastyku .
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 dCi 150KM 110kW
[l/100km]