Inne
: Przestrzeń, widoczność, oszczędny silnik, ergonomia. Auto trzeba pokochać, nie służy do wożenia cementu. Trzeba o nie dbać, to się odwdzięczy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: Hamulec elektryczny zamarza i nie pomaga smarowanie i zabezpieczenie
Układ elektryczny
: Rozładowywał mi akumulator i brak ESP (gdzieś mam zwarcie)
Zawieszenie
: Trochę za miękki przód, dobija na wybojach. Nie do usunięcia.
5,0
Całokształt
Autko moich marzeń, mam 185 cm i jest dla mnie stworzone jak uszyty na miarę garnitur. Wszystko na swoim miejscu i można się nim pochwalić...Gadżety na wysokim poziomie. Jazda majestatyczna a jak trzeba to i zbudzisz bestię. Gdy masz max wyposażenie, to masz wszystko co potrzeba.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetnie zestrojony ze sprężarką, nie ma \"dziury i mało pali. Dobrze sobie radzi z 5 osobami na pokładzie.
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów to optymalne rozwiązanie. Automatem nie jeździłem w tym modelu.
4,0
Układ jezdny
Trochę buja i pochyla na zakrętach, ale to w końcu duża krypa :)
Kłopotem jest wymiana kompletu kół dwa razy w roku, ponieważ czujniki ciśnienia wymagają \"przyuczenia\" (i następne 2x stówka)
Komfort
5,0
Widoczność
Przód-tył-boki-góra tylko podłoga nie prześwituje. Na wycieczkę w góry czy zwiedzanie miasta otwierany solardach jest czymś wyjątkowym. Czuję się jak w napompowanym kabrio.
W nocy światła xenonowe nie mają porównania do innych, są IDEALNIE rozwiązane i pobocze widzisz jak w dzień.
4,0
Ergonomia
Przełączniki i wskaźniki do przyzwyczajenia, prędkościomierz daleko, wygodny. Zarządzanie klimą powinno być centralnie by pasażer miał wybór nawiewem. Radio też powinno mieć choćby gałę do ściszania...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na lato bardzo dobrze mieć otwierany solardach, zimą długo się nagrzewa wielka masa powietrza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód - rewelka, pasażer może się wyciągnąć z nogami na podszybie i tak jechać setki kilometrów. Fotele bardzo wygodne. Tył twarde i mniej wygodne, ale ergonomiczne. Trzeciego rzędu nie mam.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho się pomyka szczególnie na 18\" Wredestain. Cicho szumi przy 150/h
Na wybojach trochę skrzypi.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na początku zainwestowałem w rozrząd, koła, oleje, nawi, aku, żaluzję, - teraz spijam śmietankę: zero awarii.
Miasto 11,0/100
Trasa V-120 7,0/100
Średnio 8,5-9litrów ON
Co przy tej masie i oporze czołowym daje niezły wynik.
4,0
Stosunek jakość/cena
Trochę drogie jak na te roczniki. Chyba że ma max wyposażenie jak mój. Dobrze że jest wybór.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zdarza się jakiś mały szczegół (mała żarówka tablicy rej.)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po zakupie rozładował mi akumulator. Kupiłem nowy, również padł więc do serwisu. Kierownik chaotycznie wyjaśnił, że energię pobierało jakieś urządzenie nagrzewające powietrze. Nie wiem o co biega i skasował mi 350 zeta. Przy okazji zamówiłem nową kartę, bo stara była jedna i nie zawsze otwierala drzwi (następne 5 setek)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 dCi 150KM 110kW
[l/100km]