W sumie to niezły samochód ,dobry w trasy , przestronny , o bardzo dobrym silniku .
Jakość wykonania słaba , skrzynia biegów i układ kierowniczy poniżej średniej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo dobry , bezawaryjny , niskie spalanie ,przydałoby się trochę więcej mocy , zimny za głośny
2,0
Skrzynia biegów
słaba , mało precyzyjna , daleko jej do japońskich
3,0
Układ jezdny
dobry tylko do spokojnej jazdy w trasie , pływający układ kierowniczy , zawieszenie za miękkie i jednocześnie głośne
Komfort
4,0
Widoczność
dobra , z tyłu bardzo przydatne czujniki cofania
1,0
Ergonomia
fatalna , jeśli ktoś jest osobą palącą i pijącą kawę to ma duży kłopot . obsługa radia i nawigacji niewygodna , daszek faktycznie nieraz wpada w wibrację , brak porządnego środkowego podłokietnika ze schowkami
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
całkiem nieźle , klimatronic 2 strefowy z dodatkowym nawiewem na tył.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pod tym względem znakomicie . Dużo miejsca , łatwe wyjmowanie i przesuwanie foteli , duży bagażnik .
2,0
Wyciszenie
Zimny silnik głośny , zawieszenie pracuje głośno , ale może to wina dużego przebiegu . Trzaski i stuki z deski rozdzielczej oraz z drzwi bardzo denerwujące.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
małe zużycie paliwa jak na takie gabaryty . Między 7 - 9 l.\\100 km . Ceny napraw i częsci dosyć wysokie , trochę jak w klasie premium .
2,0
Stosunek jakość/cena
nowy bardzo drogi , używany bardzo tani .
Nie wytrzymuję dużych przebiegów .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dziwne ale z drobiazgów jak i elektroniki nic się psuło.Jedynie podnośnik szyby .
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy 180 tys. koło dwumasowe i sprzęgło - 4000 zł.
przy 190 tys. klimatyzacja - 3500 zł.
przy 200 tys. przednie zawieszenie 2500 zł.
przy 225 tys. zaczyna szwankować maglownica .
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]