Przeniesienie napędu
: po 146 000 tyś. skrzynia do remontu
4,0
Całokształt
samochód naszpikowany elektroniką, lepiej aby nic się w niej nie psuło.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje nadzwyczaj równo, bez żadnych usterek (olej tylko ten zalecany przez producenta, paliwo z pewnych źródeł)
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia 6-cio biegowa PK6, zestrojona całkiem dobrze, nie trzeba zbyt często sięgać do lewarka. Niestety żywotność to porażka, przy przebiegu 146 tyś. km skrzynia domaga się remontu (łożyska 5 i 6 biegu)
4,0
Układ jezdny
niezbyt miękki ale nie i nie zatwardy,na tyle żeby być \"komfortowy\", dobrze wybiera nierówności.
Słabe są jedynie końcówki drążków kierowniczych, mają tendencje do wybijania się.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jak to w akwarium.
4,0
Ergonomia
Wydaję się być wszystko na miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużoooo przestrzeni. To jest to.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy masie własnej ok. 1700 kg plus 7-miu pasażerów, z tym silnikiem to: 6.1 L/100 trasa, a miasto to 8.5 L/100. Wynik wydaje mi się imponujący przy tych gabarytach i masie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 120KM 88kW
[l/100km]