Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Espace IV Van

sp-yay@go2.pl, 18 lat temu
Silnik 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 42 tys. km
Renault Espace IV Van 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW 2003-2012 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
fajne autko , pakowne i funkcjonalne, moze troche za skromne wewnątrz, ale może to i zaleta
Wrażenia
5,0
Silnik
wydaje mi sie że siilnik zasługuje na taką ocene, brak turbo dziury oraz duża elastyczność, cicha praca jak i umirakowane spalanie to potwierdza, ja jestem bardzo zadowolony z wyboru, na razie nie miałem żadnych niespodzianek jeśli chodzi o awarie, oby tak dalej:)
4,0
Skrzynia biegów
początki były takie sobie, źle wchodziła jedynka i dwójka, po regulacji na przeglądzie teraz jest OK.
4,0
Układ jezdny
to nie jest auto sportowe, natomiast ja miałem duży problem od początku że przy mijaniu większych aut lub podmuchy wiatru powodowały ucieczkę auta , które niestety nie chciało wracać na swoje tory (jak to być powinno, a jezdziłem wieloma vanami jak Espace III, Galaxy, T4 multivan i tam to nie występowało, w serwisie lekko patrzyli na mnie jak na wariata.....okazało sie ze była potrzebna korekta na drązkach przy kontroli zbieżności...jak to możliwe?? auto zupełnie nowe. teraz jest OK czyli w normie.
Komfort
4,0
Widoczność
można by rzec że powinno byc doskonale, ale jest mały problem , autko ma wade w postaci zamocowania lusterek bocznych, zawirowania powietrza w czasie deszczu wpuszjaą tak dużą ilość wody na boczne szyby że tracimy zupełnie widzialność w lusterkach a najgożej jest zimą gdy dochodzi cały ten syf z ulicy...tragedia, aż dziw bierze ze kolesie w tunelu aero tego nie zauważyli....jest to duży mankament, cała reszta to poezja szczególnie biorąc pod uwagę szklany dach dla tych co siedzą z tyłu.
4,0
Ergonomia
auto wygodne dla wszystkich , ja tylnego rzedu ( trzeciego nie używam, krótka wersja) wiec nie ma problemów z wchodzeniem, fotele upirdliwe jeśli chodzi o wyciąganie system Chryslera to przyszłosć!!!!! a tak to OK
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak uwag, tu zawsze może być lepiej :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest OK, podoba mi się rozwiązanie w nowej wersji ( tej po liftingu) tunelu pomiedzy fotelami z przodu, tu brakło gością fantazji a cene obrotowy fotel płacą wszyscy nawet ci co go nie mają, w sceniku jest rozwiązane super, tu można było zrobić podobnie a jest...skromnie i do dupy
5,0
Wyciszenie
do 140 rewelacja , powyżej niestety gabaryty dają znać o sobie ale generalnie cicho uwage mam jedynie do Cabasse, na początku wydawało mi się OK , teraz widze ze jedyny plus to zmieniarka z przodu w głównej jednostce, cała reszta to słabo wypada jako zestrojenie, w lagunie jak siedziałem to przepasć, tu się nakłada przy szybszej jezdzie na poziom dzwieków jakie są w aucie i mamy do czynienia z hałasem, przy mocnijszych bassach wszystko drży a nie przesadzam w tym temacie...:( ..szkoda liczyłem na coś wiecej wydając 2400.00
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie, średni komp podaje ok 10,7/100 zawyza o około 5%, wynik poniżej 10 litrów jak najbardziej ale raczej nie w cyklu miejskim a na pewno nie warszawa (12 min), nie przekraczając 130 km/h spokojnie miescimy się w granicach 9,3- 9,8 wyzej jest jazda, szczególnie powyzej 150 km/h ale to wszystko zależy od punktu widzenia, ja licze paliwo bo sam płace ale z drugiej strony wiem że coś za coś i nie da sie jeżdzic przy takim aucie 170 km/h i palic 6 litrów bo punto powinno palić wtedy ok 2l/100:) dzisiaj wybrał bym ponownie 2.0T różnica w cenie za diesla oraz jego awaryjność i podatność na złe paliwo nie rekompensuje mniejsze spalanie, które i tak kształtuje sie na poziomie ok 8l/100 no i na pewno jeśli chodzi o poziom hałasu to 2.0T jest rewelacyjny szczególnie w mieście, b elastyczny i zero drgań. szkoda tylko że automat jest dużo mniej ekonomiczny bo aż sie prosi taka skrzynia, brakło mi odwagi niestety albo stety:) co do stacji obsługi to raczej na razie nie popisali się negatywnie, ja zregóły mam biegunke gdy pomyśle że ktoś ma grzebać w moim autku (czyt. eksperymentować) natomiast dziwi mnie fakt jak szybklo serwisy rezygnują z klientów, rozbiłem wkład lusterka lewego, 24h oczekiwania (spoko nie zając) ale Pan w salonie gdzie kupiłem (Renault Dąbrowski w Zabrzu) powiedział co by mi je sprowadzić musze przywieć mu zaliczke 30 pln ( całe 200,00 to koszt) bo on ma pełny regał części nie odebranych i sorry , ja mam 20 km do gości a więc kij mu w bary, u siebie mam subdealera w Gliwicach i kolo na telefon nie robił problemów a u mośka w Zabrzu kupiłem fure, robiłem przegląd , porzysłałem mu kumpla z Zielonej co kupił i drugiego z Gliwic..ot sztuka handlu:)...przy okazji pozdrawiam Renault Dąbrowski i Pana od częsci mam nadzieje że to czyta jego szef i go wypier......bo takiego głaba ja bym u siebie wylał
4,0
Stosunek jakość/cena
duży rozrzut pomiędzy wersjami silnikowymy, duże rabaty ja za auto zapłaciłem jak na moje możliwości rozsądne pieniądze w dobrym systemie finansowania, ale wiadomo zawsze fajnie jak jest taniej . Jeśli są pytanka chętnie pomoge bo wiem jak trudno jest uzyskać jakąkolwiek pomoc w salonie, gdzie ludziska nie jezdziły tak ....nietypowym autem , tak usłyszałem w jednym z salonów a na pytanie o 2.0T Pan powiedział że szaleniec jestem teraz ino diesle idą.....;) i ma własnie taką na alokacji z motorem 1.9 DCi ...rewelka, tylko ja mu tłumaczyłem ze jezdzic chce, nie rozumiał :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jezdziłem w Audi A8...jest lepiej w BMW 335D też niezgożej, tu jest OK ale trzeba być tolerancyjnym jak kościół uczy:) generalnie bez większych kłopotów
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Espace IV Van 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
112,50 zł
11,9
l/100km
14,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Espace IV Van