Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Espace IV Van

Ślimak, 8 lat temu
Silnik 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 152 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Espace IV Van 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW 2003-2012 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Niby tylko 2.0 w takim autobusie a jeździ sie bardzo przyjemnie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Koło pasowe wału korbowego. Zatarcie sie paska akcesoriów.
Przeniesienie napędu : Koło dwumasowe
4,0
Całokształt
Gdyby nie trzeszczące plastiki i karta centralnego zamka służąca za kluczyk (diabelski wynalazek) to byłoby doskonale.
Wrażenia
5,0
Silnik
Obawiałem się zawsze skomplikowanej konstrukcji silników turbodoładowanych odpukać jestem bardzo zadowolony z tej jednostki. Fajnie sie zbiera do wyprzedzania.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia nie jest idealna mogłaby byc bardziej precyzyjna i mieć krótszy skok dźwigni, ale to espace a nie sportowy bolid także do wybaczenia. Widać znacząca różnice w pracy na zimno inpo rozgrzaniu.
3,0
Układ jezdny
Szału nie ma tutaj zony trzeba powiedzieć, ze to auto rodzinne a nie typowa osobówka, niestety odnoszę ze wrażenie, ze vivaro lub traffic lepiej sie prowadzi.
Komfort
4,0
Widoczność
Widok przez szyby doskonały, natomiast lusterka średnio zaprojektowane, ich wielkość/kształt jak w standardowej osobówkce, a auto ma swój gabaryt. Dużo łatwiej manewrować na parkingu Renault Traffic
4,0
Ergonomia
Wszystko co kierowca potrzebuje jest od ręka, troche tylko daleko do schowków w trakcie jazdy. Fotele bardzo wygodne jak to w Renault
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma sie do czego przyczepić, chyba, ze na upartego klima mogłaby byc szybciej odłączana jeżeli na zewnątrz temp jest o 4 stopnie niższa to mozna zasysać powietrze z zewnątrz.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo duzo miejsca i dobra widoczność przez szyby w końcu to ESPACE! Na co zwracają uwagę czesto pasażerowie obok kierowcy to podłoga, która jest wywinieta duzo szybciej do góry i pod większym katem niz w standardowej osobówce
3,0
Wyciszenie
Tutaj jest dobrze wyciszona chyba tylko komora silnika, reszta średnio, dodatkiem sa trzeszczące plastiki
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zrobiłem autem prawie 18 000km z czego 95% po zainstalowaniu instalacji LPG. Cóż autem na Pb praktycznie niemożliwe jest zejście poniżej 10l/100km jednak łudziłem sie ze spalanie lpg bedzie ok 12 litrów natomiast to wynik praktycznie nieosiągalny nawet na trasie. Auto wypija mi bez żadnego problemu ok14litrow LPG. Wynik 12 L jest możliwy przy jeździe emeryckiej w 2 osoby bez bagażu, bez wyprzedzania i prędkości do 100km/h.
5,0
Stosunek jakość/cena
Mimo swoich niektórych wad bije na głowę konkurencje! Doskonały samochód w tej cenie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W zasadzie brak usterek, oprócz czujników powietrza w kołach które maja żywot ok7-8lat
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie wiem co jest poważna usterka? Wszystko rzeczy eksploatacyjne. Koło pasowe wału korbowego to poważna usterka? Rozleciało sie ze starości tyle w temacie.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Espace IV Van