Jak na razie bez najmniejszych problemów. Jak na taka masę samochodu silnik daje radę.
4,0
Skrzynia biegów
Pierwszy bieg mógłby być trochę dłuższy, ale poza tym żadnych zastrzeżeń
4,0
Układ jezdny
Przejechałem z rodziną drogę do Grecji i z powrotem w bardzo komfortowych warunkach. Ponad 5 tyś km bez problemów, bez marudzenia dziecka i bez obolałych pleców zony.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże powierzchnie szklane (dodatkowo przeszklony dach) więc widoczność jak w autobusie.
4,0
Ergonomia
Sterowanie klimatyzacją umieszczono w drzwiach kierowcy i na początku trzeba się do tego przyzwyczaić.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Duże auto, duże powierzchnie szklane (łącznie z dachem) więc trochę czasu musi upłynąć żeby nagrzać lub schłodzić środek, ale jak już osiągniemy żądaną temp. to nie ma problemu z jej utrzymaniem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Chyba tylko busy maja więcej miejsca. Tylne fotele można ustawiać niezależnie od siebie.
4,0
Wyciszenie
Standard bez szału, ale też bez przesadnego hałasu.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duży i ciężki samochód + spory silnik musi kosztować. Konkurencja wypada trochę lepiej. Stosunkowo nie duża różnica pomiędzy spalaniem na trasie a w mieście. u mnie w granicach 1-1,5l
4,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie ciężko będzie znaleźć coś lepszego w podobnym standardzie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie tylko standardowe przeglądy i wymiany części użytkowych.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ja na razie auto bezawaryjne, co mnie trochę zaskakuje bo jest to mój pierwszy francuz i trochę się obawiałem o awarie, ale póki co jest to najmniej awaryjny samochód jaki miałem do tej pory. Oby tak dalej
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
[l/100km]