Auto duże i wygodne. Nie rdzewieje. Komfortowe zawieszenie. Ale co z tego skoro silnik kaplica. Padła panewka i remont za 4500 zł. Po naprawie przejechane kilkanaście tysięcy kilometrów i znowu panewka. Wóz na złom. Do tego wcześniej wymiana skrzyni biegów, bo wył 3 i 4 bieg. Poprzednik wymieniał turbinę. Podobno niektórym te silniki się nie psują ale nie warto ryzykować i lepiej kupić co innego.
Wrażenia
1,0
Silnik
Zakup wysokiego ryzyka. Wysokie koszty naprawy.
2,0
Skrzynia biegów
Skrzynie mają do kitu - padają łożyska.
4,0
Układ jezdny
Dobre hamulce.
4,0
Karoseria
Brak rdzy.
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterko wewnętrzne zasłania sporo widoku.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima ma co robić w takim akwarium.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 120KM 88kW
[l/100km]