Zawieszenie
: drążki stabilizatora padają jak muchy
5,0
Całokształt
Najlepszy samochód jaki miałem. Mieści się w nim wszystko, jeździ w miarę dynamicznie, patrzysz na wszystkich z góry :) Po przerobieniu na gaz jest nawet ekonomiczny. Niesamowity komfort jazdy i prowadzenia.
Wrażenia
4,0
Silnik
Najlepszy silnik, nie kupować diesla. 2.0 z turbinką fajnie daje radę i jest w miarę bezawaryjny. Tylko raz zawiodło koło pasowe, typowa usterka tego silnika
4,0
Skrzynia biegów
Jest ok, chociaż akurat u mnie czasami ciężko wchodzi dwójka. Mogłoby być lepiej.
3,0
Układ jezdny
To słaby punkt espace, bo samochód ciężki i lecą elementy układu jezdnego (drążki raz na rok trzeba wymieniać)
Komfort
5,0
Widoczność
Genialna, co tu więcej pisać. Szyby są wszędzie :)
5,0
Ergonomia
Wszystko przemyślane i pod ręką - wzorcowy jak dla mnie pod względem ergonomii.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemów, szybko się nagrzewa w zimie. Latem trochę czasu potrzeba na schłodzenie dość dużego wnętrza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W końcu to "espace" czyli "przestrzeń" :)
5,0
Wyciszenie
Baaaaardzo cicho. Kiedyś zastanawiałem się dlaczego wspomaganie mi nie działa - po chwili zrozumiałem że silnik mi zgasł :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest źle, ale trzeba na gaz przerobić.
5,0
Stosunek jakość/cena
Używane są tak tanie, że aż żal nie brać. Ale niestety niezajechany model 2.0 T ciężko dostać.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wbrew pozorom nie jest źle, chociaż jakieś tam usterki się zdarzają. Ale wszystko można ogarnąć za nieduże pieniądze
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
raz była laweta jak popsuło się koło pasowe.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 170KM 125kW
[l/100km]