Inne
: Całokształt na plus, spodziewałem się dramatu i wiecznych usterek.
5,0
Całokształt
Jeśli chodzi o przestroność, przestrzeń, silnik - jest bardzo dobrze. Do poprawy jakość wykonania (plastiki) i elektronika - karta zamiast klucza i komunikaty po francusku to porażka.
Wrażenia
5,0
Silnik
Do codziennej jazdy trudno o lepszy silnik. Żwawy i zachłanny.
5,0
Skrzynia biegów
Be zarzutu.
5,0
Układ jezdny
Nie prowadzi się jak gokart, ale jak liniowiec na oceanie - równo, spokojnie, w ostrych zakrętach się przechyla.
Komfort
5,0
Widoczność
Szkło z każdej strony, polecam szklany otwierany dach.
5,0
Ergonomia
W pierwszej chwili trudno sie przyzywczaić do tego, że nie ma się przed sobą prędkościomierza itp. Po paru minutach jazdy zastanawiam się, po co w ogóle takie gadżety jak prędkościomierze i podobne w samochodach.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Duża kabina, dużo szkła - trudno schłodzić, trudno rozgrzać. Na razie dobrze, choć dałoby się lepiej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie widziałem samochodu który oferowałby więcej miejsca dla pasażerów. Chyba tylko kamper. Najbardziej lubię niezależne fotele, każdy z własnym pasem, pozwalają dowolnie aranżować wnętrze.
4,0
Wyciszenie
Jest dobrze, ale dałoby się lepiej. Cała konstrukcja nadwozia przez brak sztywności trochę skrzypi.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomia trudna nauka ... pali dużo, gadżety typu karta są drogie
5,0
Stosunek jakość/cena
Krótko mówiąc, jestem zadowolony.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wbrew obiegowym opiniom na razie zepsuł się wyłącznie lewarek, elektronika bez zarzutu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kupiłem z uszkodzonym akumulatorem. Po wymianie - bez zarzutu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 170KM 125kW
[l/100km]