Karoseria
: JEST Z PLASTIKU KURNA Z PLASTIKU, WAJCHA OD BIEGÓW PRZY KIEROWNICY - TRABANT W FRANCUSKIM WYKONANIU. CZY BYM GO KUPIŁ PONOWNIE??? TAK ALE Z INNYM SILNIKIEM 3.0 DCI LUB 3.0 V6 24V
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: AWARIA AUTOMATU
Układ elektryczny
: PRZEPALAJĄCE SIĘ OŚWIETLENIE
Inne
: WYPADAJĄCE ŚRUBY MOCOWANIA TAPICERKI
4,0
Całokształt
JAKA KASA TAKIE AUTO, IM WYŻSZA CENA TYM AUTO BARDZIEJ ZADBANE(POPOBNO) JA KUPIŁEM SWOJEGO ZA 11TYŚ I NIE JEST OK
Wrażenia
4,0
Silnik
3.0V6 12 ZAWORÓW - NO CÓŻ WENTYLI MAŁO A CO ZA TYM IDZIE MIZERNE OSIĄGI JEDNOSTKI NAPĘDOWEJ PRZEKŁADAJĄCE SIĘ NA JEJ ŻYWOTNOŚĆ - OSOBIŚCIE WIDZIAŁEM ESPACA III Z TEGO SAMEGO ROKU Z PRZEBIEGIEM 695TYŚ I ON DALEJ JEŹDZIŁ I TO NA LPG!!! NIE WYMIENIASZ ROZRZĄDU BO MASZ ŁAŃCUCH - WLEWASZ DOBRY OLEJ I JEŹDZISZ WIECZNIE. NA AUTOMACIE NIESTSTY NIE DA SIĘ WYCZUĆ ELASTYCZNOŚCI, MIŁO MRUCZY JEDNAK NA WYŻSZYCH OBROTACH - MOŻE ZA SPRAWĄ WYDECH ALE BRAK MU JAJ - JAK SUSZARKA DO WŁOSÓW - PONADTO SAME PLUSY. JAKBY NIE ZBLOKOWANY Z AUTOMATEM TO BY ASFALT ZWIJAŁ
3,0
Skrzynia biegów
AD8 AUTOMAT NO CÓŻ - CZUĆ ZMIANĘ BIEGÓW, CO JAKIŚ CZAS CYKLICZNE PRZEŁĄCZANIE SIĘ W TRYB AWARYJNY MOŻE TO WINA OLEJU - JESZCZE NIE ZMIENIAŁEM. AUTO OSPAŁE Z TĄ SKRZYNIĄ NIECO LEPIEJ W MŁODSZYM BRACIE ZE SKRZYNIĄ 4HP20. ALE JAK NA 293TYŚ PRZEBIEGU I BRAK REMONTU NIE MA CO NAŻEKAĆ
5,0
Układ jezdny
W STANDARDZIE KOŁA 15\", CAŁOŚĆ POSZYCIA Z DUROPLASTU - TO AUTO NIE JEST METALOWE!!!! ŁADNIE POKONUJE ZAKRĘTY, DOBRZE ZNOSI POLSKIE DROGI POPROSTU OK. TROSZĘ NERWOWE NA SZYBKICH ŁUKACH ALE ON WAŻY 1800KG TAKŻE MA PRAWO
Komfort
5,0
Widoczność
TU NIE MA CO PISAĆ POPROSTU SUPEK W KAŻDĄ STRONĘ, NAWET DO GÓRY - MAM SOLARDACH
4,0
Ergonomia
UKŁAD NOWATORSKI, WSZYSTKO SUPER ROZMIESZCZONE
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
KLIMATYZACJA DNO DMUCHA I TYLKO DMUCHA, OGRZEWANIA NIE SPRAWDZIŁEM MAM GO DWA MIESIĄCE
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
PRZÓD - KIEROWCA I PASAŻER OK, Z TYŁU JUŻ CIASNO A OSTATNI RZĄD FOTELI JEDYNIE DLA DZIECI - LEPIEJ W GRAND ESPACE - JEST DŁUŻSZY
4,0
Wyciszenie
CICHO, ŁADNIE POMRUKUJE SILNIK PRZERYWANY PISKLIWYM DZWIĘKIEM KOMUNIKATÓW KOMPUTERA
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TRASA LPG - 13,5 LITRA Z KLIMĄ NA FULL I PEDAŁEM W PODŁODZE DO 150KM/H, LEKKA NOGA ZEJDZIE DO 10L TAKŻE PRZYZWOICIE, MIASTO 18-22L LPG ALE I TAK TANIEJ JAK MOIM FIATEM MAREA 2,4TD - TU 10L DIESLA
3,0
Stosunek jakość/cena
LEKKO ZBYT DROGIE CENY DO 20TYŚ ZA AUTO Z 97 ROKU TO PRZESADA
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
PRZEPALONA ŻARÓWKA PODŚWIETLANIA KONTROLEK, LAMPKI OŚWIETLENIA RAZ PALĄ, RAZ NIE, WYPADAJĄCE WKRĘTY MOCOWANIA TAPICERKI
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
AWARIA SKRZYNI PRZY PRZEBIEGU 295TYŚ, PĘKNIETA OSŁONA PRZEGUBU - TRUDNA DO DOSTANIA, POPĘKANE PRZEWODY PALIWOWE
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 168KM 124kW
[l/100km]