Ogólnie samochód OK. W przeciągu 30tyś km przejechanych od daty zakupu, wystąpiła jedna awaria (urwał się pasek wielorowkowy z powodu uszkodzenia koła pasowego alternatora.) naprawa kosztowała 160zł, ale sam unieruchomiony na drodze. Dobrze że zerwany pasek nie dostał się w napęd rozrządu, bo silnik do wymiany.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bez zarzutu-podobno wieczny, ale lubi "wypić"
4,0
Skrzynia biegów
OK, ale wydaje się być zbyt delikatna-uwaga na olej-musi być ten sam co fabryczny (ELF)
4,0
Układ jezdny
Prosty i skuteczny, ale czasami dochodzą stuki trudne do zlokalizowania
Komfort
4,0
Widoczność
Przy 7 fotelach widoczność średnia, w innych przypadkach ok
4,0
Ergonomia
Widać te kilkanaście lat, które upłynęły od daty prezentacji pojazdu-obecnie wymaga się znacznie więcej
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szału nie ma, ale zarówno ogrzewanie, jak i klimatyzacja dają radę w polskich warunkach klimatycznych
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duży plus- wygodnie i przestronnie
4,0
Wyciszenie
Nie jest źle, ale w zakresie 100-130km/h mogłoby być ciszej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie 1rok eksploatacji i 30tyś km przejechane- nie jest źle (bieżące wymiany filtrów i oleju, Kpl rozrządu + płyn chłodniczy i pompa wody+ opisywana wcześniej awaria alternatora)
4,0
Stosunek jakość/cena
Przyzwoity samochód za tę cenę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedna awaria alternatora (koła pasowego)+ świecąca się kontrolka AIR-BAG- po kilku miesiącach wydaje się byc opanowany temat poduszki :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 140KM 103kW
[l/100km]