Znakomity w dłuższe trasy, można wszystko przewieźć, poczucie jazdy luksusowym pojazdem, stosunkowo oszczędny silnik (poprzedni amerykański Mercury potrafił palić 16 l w mieście. Znakomita automatyczna skrzynia- wygoda. Świetne wyposażenie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę za słaby ale do spokojnej jazdy wystarczający. Na autostradzie 190 km/h
4,0
Skrzynia biegów
Automat to znakomita rzecz
4,0
Układ jezdny
Bez kłopotów, wymiana amortyzatorów po 80 000- drogie
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoka pozycja, odsunięta szyba powoduje, że słońce nie oślepia
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, znakomita obsługa radia przy kierownicy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja osobno regulowana z prawej i lewej strony, dość szybko nagrzewa się w zimie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To jest ESPACE- przestrzeń, konkurować mogą tylko amerykańskie.
4,0
Wyciszenie
To samochód wyższej klasy, podwójne uszczelki w drzwiach itd.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście do 12, na trasie 9-10
3,0
Stosunek jakość/cena
Trochę za drogi, ale takie są ceny modnych vanów.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raczej bez problemów.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Automat 2 x zawiódł, uszkodzone drobiazgi ale ich wymiana wymagała rozbierania skrzyni. Przy 120 tys to nie tak źle.