Samochód w koncepcji dość OK, ale w eksploatacji bardzo niewdzięczny, jeżeli na dodatek chce się przy nim coś samemu zrobić.
Wrażenia
4,0
Silnik
niezbyt dobre oprzyrządowanie
4,0
Skrzynia biegów
można jeszcze sporo poprawić
3,0
Układ jezdny
przyjazny, ale nie wytrzymuje stanu naszych dróg
Komfort
4,0
Widoczność
jest całkiem niezła
4,0
Ergonomia
wybitnie niewygodny fotel kierowcy, brak regulacji ustawienia kierownicy, itd.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko OK, ale nie radzę użytkowania non-stop na dłuższych trasach - siada alternator
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
trochę lepiej można się postarać jeśli uwzględni się niezbędną przestrzeń dla rosłych kierowców
3,0
Wyciszenie
tu "żabosze" dali ewidentnie "ciała"
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
taka ocena tylko dlatego, bo jeżdżę na LPG - średnio 12 l gazu/100 km ; ceny części fatalnie wysokie, korzystanie z serwisu firmowego wręcz zakazane - granda "zbójników" łupiąca bez skrupułów min. 3-5 razy więcej niż "fachowcy"
3,0
Stosunek jakość/cena
UWAGA DO "AC" - Wasze oprogramowanie dziwnym trafem automatycznie cenzuruje (sprawdziłem dwa razy)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
modlić się tylko trzeba, żeby np. nie zachodziła konieczność dotarcia do przekaźników - trzeba do tego stosować chyba wyspecjalizowany robot
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
to jest kosmiczny model, którego nie powinno się naprawiać - tych "pseudo-konstruktorów" powinno się przez co najmniej 5 lat szkolić praktycznie w serwisach , a dopiero po tym dopuszczać do ACAD-a.