Ogromna przestrzeń, dobrze i stabilnie się prowadzi, fantastyczna widoczność, trochę za duże spalanie, jak się ma ciężką nogę
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dobre przyspieszenie (na benzynie ok. 9s do setki, na gazie ok. 11), elastyczny, przy wyprzedzaniu nie bez znaczenia jest spora moc, silnik nie jest wyżyłowany, a więc trwały.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem jest problem z włożeniem trójki, ale to raczej wynik zużycia, niż wada, poza tym dobrze zestrojona z silnikiem (manual)
4,0
Układ jezdny
Szeroka, dobrze trzyma się jezdni, trochę podsterowna
Komfort
5,0
Widoczność
Nie można inaczej :)
4,0
Ergonomia
Mam ok. 180 cm wzrostu, jak dla mnie ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W normie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy mojego wzrostu troszkę mało miejsca na nogi, ale można się przyzwyczaić.
4,0
Wyciszenie
I przy wolnej jeździe i przy prędkościach podróżnych odgłosy z komory silnika nie przeszkadzają. A poza tym ten pomruk V6 :D
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Te 150 koników swoje musi wypić, ale za taką przyjemność jazdy nie ma co narzekać. :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Myślę, że można trafić dużo gorzej, jak dla mnie na plus.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dość uciążliwe bywają usterki elektryki (np. śniedzienie złącz) w mocno wilgotnych warunkach eksploatacji.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Miałem kilka innych aut i sądzę, że Renia plasuje się całkowicie przyzwoicie.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 150KM 110kW
[l/100km]