Fajny miejski samochód. UWAGA - jeśli wybierasz wersję LPG to ZAAPOMNIJ o czymkolwiek onnym niż licznik główny kilometrów. To auto zostało wykastrowane ze wszystkiego - nawet z licznika dziennego kilometrów. Tak więc jeśli chcesz wiedzieć ile np. przejechałeś na wakacjach to musisz sobie na starcie spisać stan licznika. Generalnie KURIOZUM!!!!
Mam nadzieję że Renault to zmieni to to żaden rocket science by mieć licznik dzienny kilometrów. Auta z lat 50-60 mialy to już w standardzie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Całkiem żwawy. Nie wciska w fotel ale bardzo sprawnie wyprzedza się inne auta.
4,0
Skrzynia biegów
Długie przełożenia, średnio wygodne to.
5,0
Układ jezdny
Klei się dobrze do jezdni.
5,0
Karoseria
Kwestia oczywiście gustu. Mi sie podoba bardzo.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki ok. Z tyłu mała szybka, mało widac - czujniki parkowania obowiązkowo.
3,0
Ergonomia
3 gwiazdki za brak licznika dziennego. Reszta jest OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się schładza i nagrzewa. Jest dobrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 180cm, mieszczę sie spokojnie. Kierownica mogłaby się tylko wyżej podnosić. Tylko tego mi brakuje.
5,0
Wyciszenie
Dużo lepiej niż w CLIO mk IV. do 130-140 jest akceptowalnie.Do innych aut klasy B niestety nie mam porównania
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
15zł/100km więcej nie trzeba dodawać.
No dobra - jeszcze 5 lat gwarancji = spokój.
5,0
Stosunek jakość/cena
Era małych tanich aut bezpowrotnie minęła. Cena do jakości adekwatna
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCE 100 LPG 100KM 74kW
[l/100km]