Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Clio V Hatchback 5d

Lucjan, 4 lata temu
Silnik 1.0 TCE 100 LPG 100KM 74kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Clio V Hatchback 5d 1.0 TCE 100 LPG 100KM 74kW 2020-2023 - Oceń swoje auto
5,00
25% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Zawieszenie : Bardzo miłe zaskoczenie. Cieche
5,0
Całokształt
Jestem zachwycony tym autkiem. Renault zrobiło kawał dobrej roboty. Wygląd (oczywiście rzecz gustu) jest calkiem fajny. Auto do tanich nie należy i nieźle wyposażony egzemplarz z bieżącego roku to koszt okolo 65 tyś :-/ jednak IMO warto i pierwsze zauroczenie jeszcze nie minęło.
Wrażenia
5,0
Silnik
1.0 TCe w mieście a także poza nim daje radę. Dodatkowo instalacja podtlenku biedy robi robotę obniżając niespełna o połowę koszty. Kultura pracy w porównaniu do 0,9 TCe dużo lepsza. No cóż... to nadal 3 cylindrowiec więc czuć bardzo delikatne wibracje np. na postoju ale nie jest to coś co mi przeszkadza.
5,0
Skrzynia biegów
Jak na 5 biegów jest bardzo dobrze. Szkoda, że nie ma 6 ale na miasto + moje trasy 2x80km w zupełności wystarczy
5,0
Układ jezdny
I tu największe zaskoczenie na +. Nie ma tu charakterystycznego bujania dla francuskiej motoryzacji. Jest przyjemnie sprężyście.
5,0
Karoseria
Stylistyka bardzo mi się podoba. Mialem niedawno Talismana i ten przód jest obłędny. Ładnie narysowane auto, żona jest zachwycona.
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu i na boki wyśmienicie, z tyłu mała szybka ale czujniki robią robotę. Zresztą małe autko, więc jest bardzo dobrze.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Nowe plastiki, tu na serio nic nie trzeszczy, w Kadjar jest zdecydowanie gorzej. Nowy system inforozrywki jest prosty i intuicyjny.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa i całkiem szybko chłodzi. Klimatyzacja automatyczna działa jak należy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 185 cm wzrostu. Sam za sobą się mieszczę więc uważam, że jest dobrze. 4 dorosłe osoby będą mogły podróżować w bardzo komfortowych warunkach.
5,0
Wyciszenie
Niebo lepiej niż w Clio poprzedniej generacji. Do 120 km/h jest baaardzo dobrze. Powyżej tej prędkości słychać silnik (przypominam, że 3 cylindrowy) i szum wiatru ale to w końcu klasa B i nie oczekuję ciszy jak z wyższych klas.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5 lat gwarancji + serwisy na 100 tyś km skutecznie pozwalają mi o tym nie myśleć.
5,0
Stosunek jakość/cena
Podobnie jak inne auta klasy B. Chcesz mieć dobrze wyposażone auto miejskie niestety trzeba zapłacić.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciężko póki co coś napisać na + albo na -. Jak na razie nie byłem w serwisie w ramach gwarancji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCE 100 LPG 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Clio V Hatchback 5d 1.0 TCE 100 LPG 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,50 zł
5,3
l/100km
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Clio V Hatchback 5d