Przeniesienie napędu
: brak wibracji, cisza, niskie spalanie. Czy można chcieć więcej?
4,0
Całokształt
Przystępna ceną, żwawy silnik dzięki któremu bez duszy na ramieniu wyprzedzisz każdą zawalidrogę. Do 60 tys zł nie ma dla niego alternatywy biorąc pod uwagę maksymalne wyposażenie, prócz skóry i ksenonów.
Jedynym poważnym niedociągnięciem jest mechacąca się wykładzina w bagazniku. Gumowe korytko powstrzymało destrukcję:)
Wrażenia
5,0
Silnik
Prosty przykład Seat 1.2 Tsi, pękająca od bólu głowa, okropnie buczy w kapinie, co nie zmienia się w flagowym polo o znacznie lepszym wyciszeniu. Tutaj mam wrażenie że jadę autem o 4 cylindrach, bez zastanawiania się czy nie będzie głośniej przy większej prędkości. Polo kosztuje 12 tys więcej. ZA CO?!. Najwyraźniej za dwie miękkie pianki na drzwiach, muszą być ze złota:)
5,0
Skrzynia biegów
Nie mogę o niej napisać niczego złego. Działa płynnie jak w wyższych modelach
4,0
Układ jezdny
Rozstaw osi jak w focusie ale komfor jazdy dużo lepszy, a nawet lepszy niż ibiza, polo 4, focus mk3, ceed I, golf 4. Autko nie jest przesadnie miekkie i ma troszkę sznytu podczas pokonywania zakretów. Duży plus za tłumienie poprzecznych nierowności.
Komfort
3,0
Widoczność
Wsiadając do auta, masz wrażenie ze wsiadasz do sportowego bolidu, wszystko błyszczy pika, brzęczy, masz wszystko pod reką, komputer obsługujesz głosem:))). Dopłata 1700 zł. Nie ma tego NIKT!!!. Niestety musialem dopłacić za czujniki coafania 600 zł, widoczność do tyłu tragiczna, wygląd ponad wszystko:). Taki już urok pieknej bocznej linii rodem z Alfy.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu, klejny plus za obslugę mową telefonu, radia i nawigacji. (wymaga dostępu do internetu). Resztę korbek znajdziesz tak gdzie w każdym aucie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja zbyt skuteczna, uwazajcie z maksymalnym ustawieniem bo zamienicie auto w lodówkę. Test zimowy zaliczony, 5 km i ciepło, czyli w normie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto klasy B, jest bardzo przestronne. Mam 182 cm wzrostu i wygodnie siedzę na tylnej kanapie, na której nie będę nigdy siedzieć. Nasze miejsce jest za kierownicą Panowie.
4,0
Wyciszenie
Cieżko być obiektywnym w tej kategorii ale zobrazuję to tak: Ciszej niż w seacie, fabii, polo, golfie 4, focusie. W miescie słyszę tylko nadmuch kabiny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Seat i ciężka noga-10L/100. Clio 8L/100.
Nie ma co ukrywać, to w równym rzędzie z fordem, najnowszej generacji jednostka o umiarkowanym apetycie na benzynę na rynku,o kulturze pracy lepszej niż nie jeden standardowy silnik.
4,0
Stosunek jakość/cena
Całokształt cieszy oko, Połyskliwe plastiki są niepraktyczne ale śliczne. Zawsze można wybrać inny pakiet stylistyczny. Życzenie córki było dla mnie rozkazem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od wielu lat jeżdżę nowymi autami z salonu, nigdy żaden mnie nie zawiódł pomimo znacznych przebiegów. Nigdy nie włożyłem więcej w auto niż w sam koszt zakupu i wymiany tarcz, płynów i klocków. Jak każde auto będzie się sprawować po przebiegu 200 tys km kompletnie mnie nie interesuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 ENERGY TCe 90KM 66kW
[l/100km]