Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Clio IV Hatchback 5d Facelifting

Xcv, 7 lat temu
Silnik 1.2 75KM 55kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Clio IV Hatchback 5d Facelifting 1.2 75KM 55kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
4,62
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Trzyma sztywno w zakrętach.
5,0
Całokształt
Kupiłem nowiutkie poliftingowe CLIO IV Limited. Cóż mogę powiedzieć? Auto jest warte swojej ceny i jestem w 100% zadowolony z zakupu. Jak na segment B jest całkiem wyrośnięte. Największym plusem auta jest wygląd. Rzecz gustu, ale moim zdaniem najładniejsze auto do 50 tys.
Wrażenia
3,0
Silnik
Jedyny słabszy punkt auta. Posiadam wolnossącą jednostkę 75 KM. Wadą silnika są słabe osiągi na trasie. Zaletą - jednostka nie do zdarcia. Chociaż silniki TCE oferują lepsze przyspieszenie nie są tak trwałe jak 75 KM. Ogólnie mi to z pełną świadomością wystarcza.
4,0
Skrzynia biegów
Krótki skok , wszystko działa tak jak powinno. Super precyzyjna nie jest, ale jest bardzo dobrze.
5,0
Układ jezdny
Nie ma czego się przyczepić.
Komfort
4,0
Widoczność
Słabo widać co się dzieje z tyłu pojazdu - mała szyba tylnia. Widoczność ograniczają szerokie słupki C. Trzeba być po prostu bardzo ostrożnym przy cofaniu. Z przodu jak i na boki widoczność bdb.
5,0
Ergonomia
Moim zdaniem pod względem ergonomii należą się słowa uznania. Środek bardzo przyjemny. Jedynie schowek mógłby być trochę większy. Przydałaby się także regulacja wysokości fotela pasażera i więcej portów USB ( jest 1 tylko przy tablecie). Więcej wad nie znalazłem- nie będę się dopatrywał i oczekiwał cudów po aucie miejskim.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na 1 biegu wiatraki działają bardzo cicho - jest w ogóle nie słychać nawiewów. Wystarczy to na odparowanie pojazdu. Klimatyzacji manualnej nie testowałem z powodu zimowej aury. Auto nagrzewa się szybko. Ogólnie jest bardzo dobrze w tym punkcie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżdżę przeważnie sam albo w 2. Z przodu miejsca jest wystarczająco. Fotel kierowcy całkiem wygodny. Z tyłu jest też ok - osoba do 180 cm spokojnie może komfortowo podróżować.
4,0
Wyciszenie
Do 90 km/h podróżuje się cicho i przyjemnie. Powyżej słychać silnik, ale rzadko jeżdżę pow 110 i więcej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na zimówkach spalanie 6.5 /100 km w cyklu mieszanym u mnie. Czyli całkiem ok.
5,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby było coś lepszego i ładniejszego za 45 tys to bym to kupił i nie opisywał Clio. Biorąc oczywiście pod uwagę auta nowe.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
-
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
-

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Clio IV Hatchback 5d Facelifting 1.2 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Clio IV Hatchback 5d Facelifting