Bardzo ładny dynamiczne auto do miasta. Jak na tę klasę jest naprawdę dobrze wyposażony. Silnik jest dość paliwożerny, ale za to nic się z nim nie dzieje i w mieście mocy mu nie brakuje. W tej cenie naprawdę nie da się chyba znaleźć nic fajniejszego, zwłaszcza, że auto bardzo dobrze się prowadzi. Z minusów: awaryjność klimatyzacji (w każdym Clio trzeba wymienić wężyk - koszt ok. 1000zł), słaba jakość wnętrza.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobre osiągi do 100km/h. Potem dostaje zadyszki. Spalanie w mieście dość wysokie. W trasie ok.
4,0
Skrzynia biegów
Normalna skrzynia. Jak ktoś chce się czegoś doszukać, to się doszuka.
5,0
Układ jezdny
Ładnie tłumi nierowności, super wchodzi w zakręty.
5,0
Karoseria
Auto jest po prostu piękne :)
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to we współczesnym aucie - mogłoby być lepiej, ale nie odbiega od normy. Fani Golfów III na pewno będą krytykować :)
4,0
Ergonomia
Wszystko ok. Fajny system Medianav.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Normalna
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, z tyłu trochę mało miejsca.
4,0
Wyciszenie
Do 100 km/h jest wszystko ok, potem zaczyna się głośno. Jak to w klasie B.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Normalna
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie znalazłem niczego lepszego w tej cenie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wężyk klimatyzacji do wymiany w każdym Clio tej generacji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.9 TCe 90KM 66kW
[l/100km]