Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Clio IV Grandtour

Jakub, ponad rok temu
Silnik 0.9 ENERGY Tce 90KM 66kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 220 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Clio IV Grandtour  0.9 ENERGY Tce 90KM 66kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
3,93
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Nie spodziewałem się że mała Turbo Benzyna potrafi dać tyle radości z jazdy umieć przyspieszać oraz mało spalać paliwa .
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Klasycznie Klocki +tarcze , uważać na zaciski oraz przewody hamulcowe .
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Wporządku jest dość żwawy , Jedyny mankament to praca silnika podczas jazdy (urok 3 garów ) na postoju jest cichutki i kulturalny , mało pali zmieniać filtry i oleje uważać na start stop bo niszczy turbinę. Unikać trybu Eco Zamula samochód nie zmniejszając mega spalania samochodu , tryb Eco można użyć w mieście ogółem Uważać na Eco Tryb.Turbo dobrze sobie radzi gładko Pompuje osobiście przejechałem kilka tras NL-PL PL-NL i żadnych problemów samochód idzie Hak burza na autostradzie lubi raz na jakiś czas dostać po garach jest dosyć zrywny jak na tą małą pojemność.
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze zmienia biegi chociaż momentami jest trochę niedokładna w wyczuciu przełożenia , wymieniać często olej bo ta skrzynia lubi nowy olej .
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się dobrze , chociaż delikatnie pływa tył i czasem ciężko się parkuje .
4,0
Karoseria
Bardzo ładny Design samochod się nie starzeje ,
Komfort
3,0
Widoczność
Na boki super , chociaż Do przodu trochę słabo z uwagi na silny spadek przodu samochodu ku dołowi , w tylną szybę nie ma co patrzeć jest za mała i mało widać lepiej przy cofaniu patrzeć w lusterka.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie super 2 minuty jazdy samochód wieje z nawiewu ciepłym powietrzem szybko się nagrzewa ,Klimatyzacja wydajna chociaż dziwnie pracuje w normalnej klimie om wyższe obroty tym bardziej chłodzi tutaj tak nie ma kompresor nie wyrabia i dmucha dobrze na równych obrotach np 2-3 tyś obrotów.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu jest dosyć wygodnie ale przestronnie nie jest 2 osoby to maks 3 to tak na siłę , mało miejsca na kolana z tyłu , Z przodu nie jest lepiej ciężko się dobrze ustawić za kierownicą z uwagi na słabe regulacje fotela kierowcy oraz pasażera fotel pasażera jest w jednej pozycji brak regulacji i jest nie wygodnie ,
3,0
Wyciszenie
I tutaj mamy problem ponieważ spieprzyli wyciszenie , uszczelki trzymające przednią szybę oraz te małe trójkątne szybki obok uszczelek mega świszczą nawet przy małych prędkościach 90km w górę robi się coraz głośniej , no i dosyć silnik słychać na wysokich obrotach .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tani w utrzymaniu rzadko ulega awarią.
4,0
Stosunek jakość/cena
Tutaj okej wersję poliftowe można kupić za rozsądne pieniądze i z dobrego rocznika z konkretnym wyposażeniem dla małej rodziny 2+1 jest wręcz idealna .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Super nic się nie psuje polecam
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przejechane aktualnie 10000 km I jak narazie żadnych problemów

Pb - zużycie paliwa dla silnika 0.9 ENERGY Tce 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
3,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
4,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Clio IV Grandtour