Zawieszenie
: Wahacze nie wytrzymują polskich dziur lub skandalicznych progów zwalniających
Układ hamulcowy
: Za rok (14 lat) wymiana przewodów hamulcowych (korozja)
4,0
Całokształt
Silnik OK, 2 razy wymiana wahacza (luzy). Eksploatacja, jak na razie bezproblemowa, ale:
1-wymiana żarówek z przodu to horror, Lewy reflektor to konieczność wyjęcia akumulatora i plastikowej obudowy. Prawa strona całkiem niedostępna - nie dość, że głęboko schowane dojście, to dostęp blokowany przez przewód klimatyzacji lub wlew płynu do spryskiwacza. Lepiej na podnośnik i zdjąć zderzak i całą lampę. Tylny klosz trzega wazeliną nasmarować, bo ciężko wychodzi z gniazda.
Zużycie paliwa też za duże, bo w mieście 6-6,5 l/100km. W trasie od 5 l/100km - albo inni podają bzdury, albo mój jest wyjątkowy.
Pasek rozrządu wymieniłem po 11 latach, wyglądał jak nowy.
Przydałaby się skrzynia 6 biegowa, bo przy 120 km/h trzyma już duże obroty. Do miasta OK.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pali więcej niż fabryka by chciała
3,0
Skrzynia biegów
Nie na trasę
5,0
Układ jezdny
bardzo dobre prowadzenie
4,0
Karoseria
Odpływ z podszybia się zapycha - słaba konstrukcja wężyka odpływowego - konieczna własna modyfikacja i problemu nie ma.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
czasami szyby parują
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
w trasie już za głośny (obroty silnika)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 68KM 50kW
[l/100km]