Silnik
: Bezawaryjne i super ekonomiczny.
Średnio 4,1l/100km dla kobiety , dla mnie ok 4,7 max 5,0/100km
5,0
Całokształt
Auto od nowości w rodzinie, 220.000km za nim, skrzynia, Turbo, wtryski ,silnik, nawet sprzęgło nie ruszane odkąd wyjechało z fabryki. Części eksploatacyjne zawsze oryginały i zawsze wcześniej niż wymagane przez serwis i niezawodnie lata po Polsce. Wystarczy nie dziadoszczyć na filtry i oleje i będzie latać praktycznie za darmo, 4,1l/100 dla kobiety, max 5 jak gonie je bo jestem spóźniony.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezawaryjne, bez dpf, bez dwumasy, żadnych problemów od nowości
5,0
Skrzynia biegów
220.000 miasto 30% , trasa 70%, nigdy nie zaglądane
5,0
Układ jezdny
Ok
5,0
Karoseria
10lat brak rdzy
Komfort
5,0
Widoczność
Ok
5,0
Ergonomia
Ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok, zima trzeba przejechać w trasie min 5-10km zanim zacznie lecieć ciepło
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla 2metrowca za kierownicą full miejsca, ale nikt za mną nie usiądzie.
3,0
Wyciszenie
Do 120km/h da się jechać później nie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części w oryginale tanie jak barszcz, nic się nie psuje, wystarczy nie dziadoszczyć na olejach i filtrach i wymieniać przed czasem, wtedy służy i służy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tanie w utrzymaniu i zakupie a lepsze niż 95% rynku
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pierdółki, jak to w Reno, nie jest tak trwałe jak stare VAGi, ale i tak super
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, nigdy nie zawiodło
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 68KM 50kW
[l/100km]