Samochód idealny do jazdy w cyklu miejskim i podmiejskim. Kupując ten samochód rozważałem wszystkie za i przeciw, porównywałem z innymi w tej klasie ( toyota yaris, opel corsa)wybór padł na renault clio i uważam, iż był to wybór słuszny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zasłużona \"piąteczka\" silnik spisuje się rewelacyjnie. Elastyczny i niezwykle cichy. Jeżeli do tego dodać niskie spalanie, to ocena jest jak najbardziej adekwatna.
4,0
Skrzynia biegów
Wysoki moment obrotowy sprawia, iż już przy 60 km/h wrzucamy piątkę. O ile w cyklu miejskim i podmiejskim nie ma z tym kłopotów, to jednak na trasę przydałby się 6 bieg. Poza tym jeśli chodzi o skrzynię biegów nie ma się do czego przyczepić. Moja ocena to solidne 4.
5,0
Układ jezdny
Zasłużona \"piąteczka\" samochód prowadzi się idealnie. Nie ma nie miłych niespodzianek na zakrętach. Poza tym zawieszenie bardzo dobre. Nie jest zbyt twarde, ani zbyt miękkie. Idealnie tłumi nierówności.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra. Może nieco sprawiać kłopot cofanie.Ale jeśli ktoś cofa na lusterka to problem nie istnieje.
5,0
Ergonomia
Pojawiają się często negatywne opinie na mikroskopijne przełączniki. Jeśli chodzi o mój gust wszystko jest ok. Poza tym wszystko jest \"pod ręką\" i takie rozwiązanie jak najbardziej mi odpowiada.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie mogłoby być lepsze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak an tę klasę samochodu bardzo dobre.
5,0
Wyciszenie
Jak na tę klasę samochodu idealne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Idealne. Codziennie pokonuje dystans ok 70 km. Z tego połowa trasa, połowa miasto. Przy ekonomicznej jeździe wskazania komputera: 4.3- 4.0
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena może nie zachwyca, ale są droższe w tej klasie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co bez problemu, zresztą na razie nie wiele mogę na ten temat mogę powiedzieć, czas pokaże.