Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Clio III Hatchback 5d

Marula, 16 lat temu
Silnik 1.5 dCi 68KM 50kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Renault Clio III Hatchback 5d 1.5 dCi 68KM 50kW 2005-2010 - Oceń swoje auto
4,54
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : po prostu jest przyjazny da użytkownika, mimo że nie ma niesamowitych przyspieszeń to po prostu przyjemnie oddaje moc.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : trzeszczenie w drzwiach przednich przy większych prędkoscich. Winowajca to zaślepka obok zawiasów- zbyt luźno osadzona.
Układ hamulcowy : hamulec ręczny piszczy nie widaomo czemu, mimo że jest opuszczona dźwignia.
Układ elektryczny : Wymiana żarówek to "MAKABRRRA" a palą się co roku i są drogie.
4,0
Całokształt
ogólnie samochód bardzo fajny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ocena 5 ponieważ porównując osiiągi do mocy nie można mieć zastrzeżeń. Silnik bardzo elastyczny i po prostu bardzo przyjemny jeśli chodzi o odczucia w trakcie jazdy.
4,0
Skrzynia biegów
Nie ma się za bardzo do czego przyczepić.
5,0
Układ jezdny
Przyjemnie się prowadzi, jak będzie z trwałością to się okaże, na razie, przy przebiegu 22000 km, jest ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Ok. z tyłu mała szyba i grube słupki ale można się przezwyczaić.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Jak czytam jak panowie redaktorzy pastwią się nad za małymi guzikami w fabrycznym radiu to po prostu nie mogę. Przecież każde firmowe radio ma superwygodne sterowanie przy kierownicy. Ja na panelu radia używam jedynie przycisku "eject".
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ja mam klimatyzację manualną działa bardzo dobrze należy jedynie ustawić odpowiednio nawiewy. Zastrzeżenia budzi jedynie parowanie szyb podczas obfitego deszczu. Jesę ma klimę to nie problem ale bez klimy może to być uciążliwe.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca. 1000 km w cztery dorosłe osoby nie męczy.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho. Wcześniek miałem Megana Coupe 1.6 rocznik 97 i w porównaniu z Clio dci to był dużo głosniejszy samochód. Tak naprawdę w Clio słychać, że to diesel tylko na I i II biegu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pod względem spalania to po prostu ideał. W cyklu mieszanym latam 4.5 zimą 4.7
4,0
Stosunek jakość/cena
Po prostu Renault powinno sprzedawać samochody w 2 opcjach. Z gwarancją- dla naiwnych(jej wyegzekwowanie wymaga czasu i nerwów a czasami jest niemozliwe) i bez gwarancji dla ludzi praktycznych z upustem 10000. Dlaczego?? ano dlatego, że jak padną np wtryski i pompa to w serwisie i tak powiedzą, że to wina paliwa i nic za darmo nie zrobią a wtedy te 10000 się bardzo przyda.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Myślę, że Renault psuje sobie opinie głównie serwisem, który jest tragiczny i najchetniej bieże kasę za przęglądy gwarancyjne na których i tak nic nie robi, oprócz oczywiście wymiany oleju. (opis dotyczy serwisu zielonogórskiego bo tylko ten znam). Generalnie zasada jest taka- jak już zapłaciłeś za samochód to spadaj i przyjeżdzaj tylko na przeglądy za 650 zł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na szczęście nie mam takich kłopotów, bo przy tym serwisie to pewnie bym się załamał nerwowo.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 68KM 50kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Renault Clio III

Liczba wpisów: 28

Renault Clio III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Renault Clio III Hatchback 5d