silnik pracuje bardzo dobrze,jest elastyczny,ale trochę za głośny
4,0
Skrzynia biegów
pracuje bez zarzutu,ale trzeba się przyzwyczaić
4,0
Układ jezdny
auto posłusznie wykonuje każdy ruch(w granicach rozsądku oczywiście),potem błedy (w moim przypadku) stara sie naprawic ESP
Komfort
4,0
Widoczność
ogólnie dobra widocznośc,z wyjątkiem tylnej szyby...tam momy doczynienia z troche spłaszczonym obrazem
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką,ale mogłoby być jakieś miejsce na napoje np.w schowku przed pasażerem,bo w miejscach do tego przewidzinych mieści sie puszka,ale Cola z McDonalda 0,5 już nie... ;-(
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ocena nie obiektywna,gdyz mam Climatronica
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
moje Clio jest 3d.Z przobu 1 klasa,z tyłu ledwie ekonomiczna;zalecam podróż max. w 4 osoby
3,0
Wyciszenie
ogólnie nie tak źle,tylko szyberdach trzeszczy na wybojach i durzo czasu zabiera wymyślenie patentu jak te trzaski zminimalizować (ci co maja szyber w Clio pewnie wiedza o co chodzi)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali mało,choc to zależy od stylu jazdy,średnio 6,5-7 l/100km (przy 190 spalał 10 l/100) pierwszy przegląd to koszt ok.500zł
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobre auto za rozsądne pieniądze
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
seryjne klocki i tarcze starczaja na bardzo krótko.Klocki na 11 tyś. a tarcze na 30 tyś.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na początku było sporo problemów,ale potem wszystko OK.