Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Clio III Hatchback 5d

robert, 14 lat temu
Silnik 1.2 TCe eco2 100KM 74kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Clio III Hatchback 5d 1.2 TCe eco2 100KM 74kW 2007-2010 - Oceń swoje auto
4,38
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : super osiągi, wiele aut z wyższego segmentu może powąchać jedynie spaliny.
5,0
Całokształt
Świetny silnik, świetne osiągi, sporo miejsca jak na miejskiego bzyczka, ekonomiczny i całkiem ładny.
Wrażenia
5,0
Silnik
fantastyczny silnik z malutką turbinką. 100 KM w aucie ważący nieco ponad tonę i ponad 140 Nm, sprawia, że auto rwie się jak oszalałe od najniższych obrotów jak diesel. Miny kierowców, passatów, audi, bmw, oglądających zgrabny kuper bezcenne.
3,0
Skrzynia biegów
Tu jest tylko przeciętnie, same przełożenia są dobrze dobrane, jednak do zmiany biegów trzeba się przyzwyczaić.
4,0
Układ jezdny
Nie jest to sportowy samochód ale z zakrętami radzi sobie całkiem ok.
Komfort
4,0
Widoczność
to tyłu jak w każdym nowym samochodzie słabo, lusterka trochę za małe i źle rozmieszczone (bardzo duża martwa strefa).
3,0
Ergonomia
Jest to drugie auto w rodzinie i przyznam szczerze, że obsługa nie jest zbyt intuicyjna jak np. w VW, trzeba się uczyć, ale po kilkuset km wiemy już wszystko co i jak. Dźwigienki od kierunków i wycieraczek ( 5cm kikuty) są strasznie nieporęczne (trzeba się przyzwyczaić).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima manualna daje rade.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą klasę pojazdu miejsca jest całkiem sporo.
5,0
Wyciszenie
Do 120 km/h słychać jedynie szum powietrza i opon.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 100 KM to jest całkiem nieźle, miasto ok 7.5, trasę w 6 da się zrobić spokojnie, śrdnio ok 7 l , a silniczek sam się prosi żeby go trochę pocisnąć.
5,0
Stosunek jakość/cena
Utargowałem w salonie cenę na 42 tyś zł i głównie to przeważyło na korzyść renault. W wyposażeniu mamy: komputer pokładowy, 4 poduchy, ABS, klimę manualną, Radio, lakier metalik, elektryczne szybki no i przede wszystkim małą rakietę w postaci silniczka 1.2 Turbo. Niestety największy dla mnie skandalem jest to, że za koło zapasowe trzeba dopłacić 200 zł :-/.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowy samochód i pierwszy francuz, mam nadzieję, że w przyszłości nie będzie przykrych niespodzianek
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nowy samochód i pierwszy francuz, mam nadzieję, że w przyszłości nie będzie przykrych niespodzianek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 TCe eco2 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Renault Clio III

Liczba wpisów: 28

Renault Clio III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Renault Clio III Hatchback 5d