Gdyby miał niżesz spalanie byłby idealny do miasta.
Niezawdonosć bardzo wyskoka, wyglad jeszcze się nie znudził. manewrowość bardzo dobra, miejsca wsrodku sporo. jakość wnetrza tez OK.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik jak silnik, a raczej silniczek . szału nie ma. Do miasta wystarczy. Na trasę w dwie osoby też. Załadowany - lepiej nie jechać.
3,0
Skrzynia biegów
Taka sobie, czasem haczy piętka, czasem nie wchodzi wsteczny, trzeba drugi raz wysprzęglać.
3,0
Układ jezdny
Jak dla mnie trochę za miękki, ale do miasta na pewno wystarcza.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra.
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
stare kłopoty Clio - przy deszczu zaparowuje przednia szyba. Dobrze że klima mozna ja odsuszyc.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo miejsca, jak na ta klase oczywiście. Z tyłu nawet bardzo duzo. Do małych nie należe a jak czasem siądę z tyłu (po imprezie he, he) to oceniam ze miejsca jest full.
4,0
Wyciszenie
Do 90 km/h cicho, później wszystko zaczyna huczeć.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście makabra 8 lato, ponad 9 zima. N atrsie 5,5 do 6, czyli moze być. Ale ja mam ten samochod głownie do miasta, to co mi po niskim spalaniu w trasie. Podsumowując, wielkie rozczarowanie.
3,0
Stosunek jakość/cena
10% za drogi.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 5 lat wymiana zawiasu tylnych drzwi na gwarancji, skrzypiał. Aha, i jeszcze awaria kostki wycieraczek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Podobnie jak w poprzednim Clio, który ma juz 12 lat - zero powaznych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 16V 75KM 55kW
[l/100km]