jak na te pojemnosc silnik bez zarzutow - mocny,zrywny,dynamiczny - pamietac nalezy ze jest ciezszy od ClioII prawie 300 kg wiec ma to wplyw na ruszanie i wyprzedzanie - potrzebna wlasciwa technika przy ruszaniu i wyprzedzaniu lub wiecej placimy za paliwo
4,0
Skrzynia biegów
choc przy ClioII plynniej wchodzily biegi
4,0
Układ jezdny
glosniejsze zawieszenie na nierownosciach od ClioII
Komfort
5,0
Widoczność
choc w szybie przedniej odbija sie deska rozdzielcza
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutow
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo duza przestrzen
5,0
Wyciszenie
glosne zawieszenie na nierownosciach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy tej pojemnosci duze zurzycie paliwa przy pracujacej klimatyzacji - do 7l. na autostradzie
5,0
Stosunek jakość/cena
bez zarzutow
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
skrzypienie w tylnej czesci samochodu - za 3 razem w salonie i mojej upartosci okazalo sie ze wymienic trzeba bylo gumowy ogranicznik na klapie tylnej/wewnatrz posiada sprezynke,ktora skrzypiala/
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 26 tys wymiana napinacza paska alternatora - prawdopodobnie wada fabryczna /wymiana opini z fachowcami/
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 16V 75KM 55kW
[l/100km]