Układ hamulcowy
: Hamulce sa na prawde rewelacyjne.
5,0
Całokształt
Zastanawiaja mnie opinie innych mowiace, ze ich auta \"sie dusza, nie ciagna\" itd. Moze jednak warto pomeczyc panow w salonie?
Auto pomimo malego silnika rozpedza sie bardzo dobrze, ma swietne hamulce, wspomaganie i wszystko na miejscu. Bagaznik najwiekszy w swojej klasie.
Kupilabym jeszcze raz Clio, ale w wersji sportowej, na pewno nie z silnikiem 1.2 jak obecnie.
Wrażenia
4,0
Silnik
W miare cichy, bardzo elastyczny - zdaza mi sie ruszyc z 2, a w zakrety wejsc na 3 lub 4.
4,0
Skrzynia biegów
Nie mam zastrzezen.
5,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma sie drogi. Wspomaganie typowo dla kobiety:)
Komfort
3,0
Widoczność
Widocznosc moglaby byc lepsza. Czarny punkt jest duzy i jak ktos przesiada sie z auta, gdzie dzieki odpowiednim zalamaniom na lusterkach go nie bylo, moze odczuc dyskomfort.
5,0
Ergonomia
Wszystko czytelne, pod reka.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu kiepsko. Auto dlugo sie nagrzewa, to samo z chlodzeniem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Calkiem sporo miejsca, biorac pod uwage gabaryty auta.
4,0
Wyciszenie
Dopiero przy wiekszych predkosciach trzeba podglosic radio.;)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy ciezkiej nodze i preferencji szybkiej jazdy auto potrafi \"zezrec\"
Latem, przy wlaczonej klimatyzacji pali nawet 10l.
Za to na trasie przy 5 osobach i bagazu, przy predkosciach rzedu 150km/h tylko 7l - dla porownania z 1 osoba i bagazem 6l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po pol roku pedal sprzegla zaczal przerazliwie skrzypiec.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niestety przy stluczce z przodu trzeba wymieniac caly zderzak (ktory siega az na maske), ktory jest niestety caly z plastiku i latwo go uszkodzic.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 16V 75KM 55kW
[l/100km]