Swietne auto za fajne pieniadze. Wersja rip curl ma bardzo fajne wyposazenie, dodatkowo, do wykonczenia wnetrza uzyto materialow jak w najwyzszej wersji clio, m.in miekkiej deski rozdzielczej etc.
Wrażenia
5,0
Silnik
Fantastyczny silnik. W sumie to on jest 1.1 a nie 1.2 ;-) Turbo powoduje, ze jedzie bardzo ladnie od samego dolu, czuc ten overboost dostepny powyzej 4,5 krpm.
4,0
Skrzynia biegów
Na poczatku bylem przerazony, jak sie dotarlo jest naprawde ok.
5,0
Układ jezdny
Podwozie nastawione zdecydowanie na komfort, i tu spisuje sie swietnie, auto tlumi wszystko. Niejest to jednak samochod sportowy. Choc hamulce sa swietne.
Komfort
5,0
Widoczność
nie ma problemow.
5,0
Ergonomia
Naprawde trudno sie do czegokolwiek doczepic, nomoze tylko do tego, ze niemozna zamowic tylnych szyb sterowanych elektrycznie. Samochod sluzyzonie do wozenia dzieci, wiec taki gadzet by sie przydal.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawna manualna klima.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To maly samochodzik, ale sczegolnie z przodu jedzie si enim swietnie. Do bagaznika bez problemuwsadzimy spacerowke maclarena.
5,0
Wyciszenie
Zadziwiajaco dobrze, serio. Dopiero na dwupasmowkachrobi sie glosniej, silnik ewidentnie potrzebuje 6 biegowej skrzyni.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w sumie niewielki litrazowo silnik, ale ma turbo, a wiadomo turbo zyje, turbo pije. Bardzo duzo zalezy od nogi, zimą(-11), na krotkich trasach srednie zuzycie paliwa took 9,2 litra, normalnie latem z klimą mamy ok 7,5. Na trasie mozna zejsc do 5,3.
5,0
Stosunek jakość/cena
idealnie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na samym poczatku popiskiwal wentylator nawiewu. Obecnie cisza.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic, ale co to za przebieg.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 16V 101KM 74kW
[l/100km]