Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Clio III Hatchback 5d Phase II

mhr, 4 lata temu
Silnik 1.2 16v 75KM 55kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 110 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Renault Clio III Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
4,50
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Nagłośnienie wybija się ponad jakość auta
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : brak
4,0
Całokształt
Auto użytkowane na co dzień i okazyjnie w trasę. W mieście sprawdza się świetnie. Na trasy dla spokojnego kierowcy również znajdzie zastosowanie. Nie jest dynamiczne jednak spalanie jest bardzo akceptowalne, no i przede wszystkim auto jest bezawaryjne. Zaskakująco dużo miejsca wewnątrz i największe zaskoczenie pozytywne to bardzo dobre nagłośnienie - każdy kto pierwszy raz wsiadał i słyszał był mega zaskoczony. Ważną rzeczą jest oceniać ten samochód pamiętając o jego przeznaczeniu i klasie - czyli nie oczekiwać zbyt wiele. Starałem się być obiektywny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Z zalet to na pewno bezawaryjność. Po 110tys km żadnych najmniejszych powodów do obaw. Spalanie również całkiem akceptowalne - jeżdżąc przeważnie po mieście podskoczyło do ok 7,2l, wcześniej jeżdżąc głównie trasy było to około 6-6,5l. Osiągi - należy pamiętać że z 75KM i 1,2 wolnossącego nie można wykrzesać zbyt wiele i tak niestety jest. Przed wyprzedzaniem Tirów trzeba sie na prawde kilka razy zastanowić.
5,0
Skrzynia biegów
Bezawaryjna, 5 biegowy manual, pozwala na ekonomiczną jazdę. 5 bieg można wbić już po 50kmh
5,0
Układ jezdny
Całkiem zwinny, jak każde małe miejskie auto.
4,0
Karoseria
Przy 2 spotkaniach ze słupami i lekkiej obcierce mogę powiedzieć tyle że samoczynnie lakier jest bardzo trwały jednak przy delikatnych uszkodzeniach kruszy się.
Komfort
5,0
Widoczność
Żadnych problemów z widocznością zarówno z przodu jak i tyłu, podczas jazdy i parkowania.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na klimatyzację trzeba chwilę poczekać a jak już zacznie to można zamarznąć - jeśli się ustawi maksymalne chłodzenie. Na grzanie zimą też trzeba poczekać kilka minut
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 osoby bez problemu dosyć komfortowo mogą podróżować. kładąc siedzenia z tyłu bagażnik jest całkiem imponujący
3,0
Wyciszenie
Tu raczej słabo, powyżej 120kmh na równej(!) drodze jest na prawdę głośno a przy 130-140kmh ciężko już słuchać muzyki a rozmowa przypomina raczej krzyk
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie pali zbyt wiele, wystarczy wykonywać normalne czynności eksploatacyjne jak wymiana oleju czy klocków - wszystko to da się zrobić w domu nawet
4,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę dostaje się solidne, może nie najpiękniejsze auto za to bezawaryjne i funkcjonalne
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zdarzy się czasem przepalenie żarówki, poza tym nie zanotowałem nic uciążliwego
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wczesniej wspomniałem, nic poważnego przez 7 lat użytkowania nie stało się.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 16v 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Renault Clio III

Liczba wpisów: 28

Renault Clio III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Renault Clio III Hatchback 5d Phase II