Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Clio III Hatchback 5d Phase II

Yoshi96, 8 lat temu
Silnik 1.2 16v 75KM 55kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 50 tys. km
Renault Clio III Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
4,62
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Przyjemność podróżowania. Bardzo przyjemne Autko.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
5,0
Całokształt
Pomimo upływu lat auto wciąż wygląda świeżo(posiadam wersję po lifcie 2009). Środek też nie wygląda na archaiczny(projekt z 2005 roku).
Wrażenia
4,0
Silnik
Motor dysponuje tylko 75 kucykami więc demonem prędkości i dynamiki nie jest ale chętnie wkręca się na wyższe obroty- 4000-6500 pokazując więcej charakteru. Na krótkie trasy i do miasta wystarcza.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestopniowana. Pomimo niskiego momentu obrotowego, na 5 biegu można toczyć się i przyspieszyć od ok 70-80 km/godz. Działa precyzyjnie i lekko, skok lewarka nie jest zbyt długi.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się poprawnie i przewidywalnie. Manewry na parkingu czy wąskich uliczkach to czysta przyjemność.
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki przednie bardzo nie ograniczają widoczności. Dobra widoczność przez tylną szybę(dość duża). Mój egzemplarz posiada doświetlanie w zakrętach- świetna opcja zwłaszcza na krętych i nieoświetlonych odcinkach- polecam.
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu wzroku i wygodnie ułożone. Do małej dźwigni kierunkowskazu łatwo się przyzwyczaić. Bardzo dobre materiały we wnętrzu(deska, materiał na fotelach).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie bardzo szybko się nagrzewa, z zaparowanymi szybami niema kłopotu. Klimatyzacja manualna wystarczająco sprawna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dla osób o wzroście 18 cm w zupełności wystarczy na wysokość i szerokość. Jak na klasę B super. Z tyłu dla dwójki mniej rosłych pasażerów też wystarczy. 2 mocowania ISOFIX z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Silnik na niskich obrotach nie dokucza- pracuje cicho i równo. Na wyższych dla mnie brzmi zdecydowanie lepiej:). Auto nie męczy w trasie nawet przy prędkościach autostradowych.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moje clio jest używane głównie na dojazdy do pracy (ok 6 km). Czasem trasy po kilkanaście km. Spalanie w zimie ok 8 l. Mam je od września 2014- żadnych wymian czy napraw- oprócz akumulatora, oleju i filtrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto Tańsze od niemieckich czy japońskich rywali, wg mnie wygodniejsze, ładniejsze w środku i na zewnątrz. Wyposażenie zawiera to co niezbędne dla pospolitego zjadacza chleba. Posiadam wersję Dymamique
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylko eksploatacja.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 1,5 roku brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 16v 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Renault Clio III

Liczba wpisów: 28

Renault Clio III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Renault Clio III Hatchback 5d Phase II