Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Clio III Hatchback 3d Phase II

Roberto_WWL, 10 lat temu
Silnik 1.5 dCi 75KM 55kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Clio III Hatchback 3d Phase II 1.5 dCi 75KM 55kW 2011-2013 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Oszczędny równie jak jego poprzednik. Zobaczymy z biegiem czasu czy utrzyma swój poziom...
4,0
Całokształt
Bryła przyzwoita. Auto dla żony :)
Wrażenia
4,0
Silnik
W porównaniu do poprzednika który był o 7KM słabszy znacząco poprawił się komfort jazdy. Dynamiczniejszy, a przede wszystkim przy 100km/h już nie wyje, co było denerwujące w poprzedniej wersji. W tym modelu już tak bardzo nie tęsknimy za 6-biegiem.
4,0
Skrzynia biegów
Przyzwoita i dość przyjemna (oczywiście tylko w swojej klasie).
3,0
Układ jezdny
Przy podróży w max.2-osoby jeszcze jest OK, natomiast kolejne dwie osoby psują szyki jeżeli chcemy w miarę dynamicznie pokonać zakręt. Za miękki, ale to chyba urok francji...
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność, nic dodać nic ująć
4,0
Ergonomia
Układ przełączników, gałek i przycisków przyzwoity, obsługa banalna dla każdego. Wygodne sterowanie radia z konsoli pod kierownicą. Wadą typową dla 3-drzwiowych aut jest daleki pas bezpieczeństwa, codzienna gimnastyka :)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy -20*C nie liczcie na krótki rękawek, w tych warunkach nie dogrzewa ani kabiny ani silnika (wyższe spalanie). Przy wyższych temperaturach wentylacja i klima jak najbardziej OK.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco dla 4-osób max.80kg. Pączusie muszą poszukać większego auta - dla Was za mały i za miękki.
4,0
Wyciszenie
Wytłumiony wystarczająco, niczego więcej się nie spodziewałem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo oszczędny, to jego największy atut! Przy umiejętnym ECODRIVINGU bez zamulania średnie spalanie 4,3 L/100 (cykl mieszany). Ceny części zależnie od kategorii. Np. zalecany ELF 5W30 5L za 100zł. Łącznik stabilizatora 183zł/szt, niezły niemiecki zamiennik 50zł. Plastikowa rura turbo 400zł (brak zamiennika). Niektórym notorycznie przepalają się żarówki, mi narazie nic takiego się nie przytrafiło.
4,0
Stosunek jakość/cena
Przyzwoity, zużycie paliwa mocno rzutuje na wybór tego modelu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dotąd OK. Raz przy dużym mrozie pojawił się błąd wtrysku, ogrzał się w garażu i problem znikł. Komputer nie zachował go w pamięci.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Clio III Hatchback 3d Phase II