Ocena kierowcy - Renault Clio III Hatchback 3d Phase II
Andrzej,
10 lat temu
Silnik 1.6 16v 125KM 92kW
Rok produkcji 2010
Przebieg:
74 tys. km
4,54
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
: Wysokobrotowy ,cichy,mocny,świetnie reagujący na gaz dość oszczędny i sprawdzony przez lata produkcji i użytkowania w roznych modelach silnik 1,6 benzyna.
5,0
Całokształt
W tej wersji GT super autko do miasta i w trase bo ma moc i sportowe zachowanie
Wrażenia
5,0
Silnik
Wysokoobrotowy niezawodny ,sprawdzony silnik benzynowy o sportowym zacięciu.
4,0
Skrzynia biegów
6-cio biegowa dobrze zestopniowanai dobrze i lekko zmieniająca biegi.
5,0
Układ jezdny
Troszke twardszy niz w zwykłych CLIO i przez to bardzo precyzyjnie się prowadzi a zarazem komfortowo nie twardo jak w wozie drabiniastym.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu b.dobrze, na boki też bo duże szyby , do tyłu troszke gorzej .
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, do obslugi radia trzeba przyzwyczajenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna wydajna klima robi swoje i działa jak trzeba.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dla nie przerosnietych na kilogramy ludzi jest pod dostatkiem.Bardzo wygodne siedzenia ze skory i super materiału.
4,0
Wyciszenie
Nawet przy predkościach autostradowych jest cicho,jak sie przyśpiesza to silnik daje odczuc sportowe zacięcie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczność na średnim poziomie Bo ceny benzyny są jaki są.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zarowno z zewnątrz (perłowy czarny lakier metalik super alufelgi) jak i w srodku widac i czuc dobra jakośc materiałów a cena 2- 3 latków zachęcająca.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie 4 lata i nic poza przeglądami i materialami eksploatacyjnymi.Przy 74000 km wymiana przednich klocków i tarcz ale to dlatego że auto zacheca do dynamicznej jazdy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie brak ! Wszystko bez uwag.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16v 125KM 92kW
[l/100km]