no trochę klekoce, to nie jest common rail; elastyczność bardzo dobra a jak już się załączy turbinka to ho ho :)
4,0
Skrzynia biegów
czasem trudno wrzucić bieg wsteczny, no ale może to kwestia przyzwyczajenia
5,0
Układ jezdny
mięciutki, fajnie wybiera dziury :) w zakrętach (szybkich) trochę się pochyla ale jest OK.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wszystko poukładane OK. Doskonale jest sterowanie radiem z joysticka pod kierownicą.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawet na najwyższym biegu jest cicho. Klimatyzacja działa bez zarzutu. Trzeba pamiętać o wymianach filtra przeciwpyłkowego.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu to jeszcze jako tako, z tyłu już nie jest rewelacja, ale od biedy można przewieźć te 3 osoby pod warunkiem że małe ;)
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla to powiem że jest super. Troszke przeszkadzają szumy powietrza opływającego. Silnik na zewnątrz trochę klekoce, ale podczas jazdy, wewnątrz, nie słychać go bardzo.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ekonomiczne bardzo autko, przy tym dynamiczne. Komputer pokazuje spalanie co też jest przydatne
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
od zakupu przejechałem 14 tys km i nic do tej pory, no może poza żarówką od podświetlenia tablicy, która się przepaliła :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak już pisałem, od zakupu 12 tkm zrobione i żadnej usterki tylko mat.eksploatacyjne (rozrząd, filtry, klocki, olej); byłbym zapomniał - wymieniłem termostat, gdyż wolno się grzał - teraz jest już ok (koszt to 60 zł termostat + płyn 50 zł + wymiana 20 zł) więc nie jest to jakaś duża suma
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D 64KM 47kW
[l/100km]