Ogólnie samochód dobry, zdecydowanie ciekawszy niż grupa VW czy Toyota
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 66,6KM i 125Nm (hamownia) i ruch w Warszawie autko radzi sobie świetnie. Układ wydechowy ze stali kwasoodpornej customowy potęguję przyjemne doznania z jazdy.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bez problemów, trzeba dbać o poduszki pod skrzynia i silnikiem wtedy nie ma problemów.
5,0
Układ jezdny
Po wymianie tylnych silenbloków oraz amortyzatorów na Bilstein B6 jest świetnie, pokonywanie zakrętów do niesamowita przyjemność.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Dobra
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie narzekam - w zimie po około 4km silnik osiąga temperaturę pracy więc i ciepło robi się w środku - niestety brak klimatyzacji.W lato trochę ciepło we wnętrzu ale do zniesienia.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na brak miejsca nie narzekam.
4,0
Wyciszenie
Diesel - wiadomo będzie głośniejszy ale osobiście mi nie przeszkadza nawet przy prędkościach maksymalnych
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cena przeglądów w normie zwłaszcza jak do ASO jedzie się z własnymi filtrami i olejem - spora oszczędność. Klocki z Ferodo (130PLN z wymianą) wystarczają na ok. 30-35kkm, tarcze hamulcowe Brembo MAX (600PLN z wymianą) wystarczają na około 70-90kkm - droga hamowania zdecydowanie się poprawiła. Remont przedniego zawieszenia kompletny to około 900PLN - drążki, końcówki, tuleje itd.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobry
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem panie żarówka/podświetlenie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poza wymianą elektrozaworu kąta wyprzedzenia wtrysku to nic się nie dzieje.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D 64KM 47kW
[l/100km]