Tandeta, tandeta, tandeta - gwarancja nie obejmująca praktycznie nic.
Wrażenia
3,0
Silnik
Nic nadzwyczajnego jak na 21 wiek
2,0
Skrzynia biegów
Narazie sie nie rozleciała, choć sa wycieki
1,0
Układ jezdny
Po 50 tys wymiana wszystkich amortyzatorów!!!!!
Komfort
2,0
Widoczność
Do tyłu b.słaba
3,0
Ergonomia
Bez komentarza
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez komentarza
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogłoby być więcej
3,0
Wyciszenie
Mogłoby być ciszej
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na diesla o tych osągach przeciętne
1,0
Stosunek jakość/cena
Za 50 tys zł autko n a przejechanie 50 tys km - taxi jest o niebo tańsze
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tandeta jakich mało. Po przejechaniu 50tys. poszły pompowtryskiwacze za wymianę których autoryzowany serwis zarzyczył sobie 14.000 zł (słownie: czternaścietysięcyzłotych). Mnie wymiana na regenerowane kosztowała 1.400 zł (słownie:jedentysiącczterystazłotych) - czyżby próba wyłudzenia 12.600 zł? Renault Polska "umywa´ ręce i klienta indywidualnego ma w d.....Pełna dokumentacja naprawy do ewentualnego wykorzystania ich nie interesuje - trzymaja strone dielera który dopatrzył sie opiłków metalu w paliwie - nikt inny tego nie widział.