Autko kupiłem z przebiegiem 130 tys. i zrobiłem prawie 100 tys.. Pierwsze 50 tys. bajka zero roboty tylko jazda i przeglądy (raz wymieniłem łożysko z tyłu, ale to drobiazg). Zabawa zaczęła się po 180 tys. wtryski, regeneracja pompy, czyszczenie układu paliwowego... kilka tys. zł na naprawę. Po 200 tys. panewki... znowu koszty. Kupiłbym ten samochód jeszcze raz, ale tylko jako nowy. Nówką można zrobić ok. 200 tys. bez najmniejszych dokładek finansowych. Mimo wszystko dam 4,0 za całokształt. Silnik zrywny dynamiczny, świetnie się prowadzi, dobre d wyprzedzania. Idealne na miasto.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik tylko do 200 tys. przebiegu pow. tej wartości kłopoty.
4,0
Skrzynia biegów
Dobra konstrukcja.
5,0
Układ jezdny
bardzo dobry
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra
4,0
Ergonomia
ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Częste usterki.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przód ok. tył mało
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Naprawy pochłaniają to co zaoszczędzimy na paliwie...
4,0
Stosunek jakość/cena
ok.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
szwankuje elektronika
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Autem zrobiłem kilka długich tras od 1000 do 3000 tys. nie zawiodło mnie. Duży plus!
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 80KM 59kW
[l/100km]